
כיצד SysAid מספקת ל'מקס סטוק', מרשתות הקמעונאות הגדולות בישראל, יכולות שליטה וניהול במגוון תהליכים חוצי ארגון
רשת החנויות 'מקס סטוק' היא מקבוצות הקמעונאות המובילות בישראל. הקבוצה מונה כיום 60 סניפים הפועלים ברחבי הארץ, מקרית שמונה ועד אילת. הקבוצה כוללת תת רשת

חדש ב-SysAid – ממשק עם מערכת ניהול הידע WYZE המאפשר לצוות התומכים לקבל את כל המידע הדרוש להם לביצוע פעולות, מתן תמיכה ושירות – במהירות שיא, ישירות מתוך SysAid!
בנוסף למערכת SysAid ופתרונות דיגיטל נוספים, קונסיסט מערכות היא המיישמת הבלעדית בישראל של מערכת ניהול הידע החכמה WYZE, המאפשרת לייעל משמעותית את ניהול השירות בארגון, לטפל

מערכת SysAid Help Desk יושמה במוקד השירות של אל על
מערכת SysAid Service Desk – מערכת השירות הארגונית וה ITSM המובילה בישראל, מיושמת כיום במוקד השירות והתמיכה העולמי של אל על. SysAid מספקת כיום שירות

SysAid as a company-wide portal
A Use case about how a Consist's implementation of SysAid created an enterprise-wide corporate portal at ‘Amot’ – one of Israel’s largest real estate company

SysAid זה ITSM והרבה מעבר לזה. סיפור לקוח אודות היישום של קונסיסט שהפך את המערכת לפורטל כלל-ארגוני בחברת 'אמות'
רן זמיר, מנהל מערכות מידע בחברת 'אמות', תוכל לספר לנו קצת על הארגון? בשמחה. אמות השקעות בע"מ הינה חברה ציבורית מהמובילות בישראל בתחום השקעות בנדל"ן

סיפור לקוח: הטמעת המערכת לניהול השירות SysAid בתנועת ויצו העולמית
ויצו הינה תנועה ציונית בינלאומית, שנוסדה לפני כ-100 שנים שיעודה להוביל שינויים למען שיפור החברה בישראל. התנועה, בעזרת עובדיה ואלפי מתנדבים ברחבי הארץ, מקדמת מגוון פעילויות

חברת החשמל השיקה מערכת שירות ותמיכה ארגונית של קונסיסט
השבוע השיקה חברת החשמל את מערכת "שמיים" – מערכת שירות ותמיכה ארגונית מתקדמת שפיתחה קונסיסט באמצעות התוכנה המובילה בישראל לניהול השירות הארגוני SysAid Service Desk.

SysAid כמערכת לבקרת משלוחים בחברת אפריקה-ישראל מגורים
חברת אפריקה-ישראל מגורים היא מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, ומציעה דירות חדשות בתוך שכונות מגורים קהילתיות הנבנות ברחבי הארץ. אחד מסמליה המרכזיים של החברה הוא שכונות

המלצות למנהלים
דברים שכדאי לדעת כדי להיות מנהיג טוב יותר מאת: משה אטיה יש אנשים הסבורים כי אנשים מסויימים נולדו מנהיגים, אחרים חושבים שזה משהו שניתן ללמוד.

אסטרגיית ה-WIN-BACK
איך נזכה חזרה בלקוחות שעזבו? האם תהיתם פעם מה יעיל יותר, רכישת לקוחות חדשים או שימור לקוחות? איפה אתם צריכים למקד את תקציב השיווק שלכם?

כנס SITS בלונדון: קבלת תמיכה מכל מקום ומכל מכשיר
הסתיים כנס SITS למערכות תמיכה ומוקדי שירות שנערך בלונדון. בכנס הושם דגש על היכולת לנהל את התמיכה מכל מקום באמצעות מכשירים ניידים. בכנס השתתפה SysAid

מהו פורטל משתמשי הקצה?
דמיינו לעצמכם סיטואציה בה אתם יכולים לדרג את השירות שקיבלתם מהנציג בעירייה או בחברת הביטוח ותארו לעצמכם מצב שבו הייתם יכולים לקבל את השירות בדרך