המהפכה של הבינה המלאכותית בעולם ה-IT וה-HELP DESK
בעולם ניהול שירותי המחשוב (IT Service Management – ITSM), מתחוללת מהפכה שמשנה את כללי המשחק. השינוי הזה אינו תהליך מופשט או עתידי, אלא מציאות יומיומית,
כיצד הפתרון המשולב של SysAid ו-Glassix מאפשר לקבוצת תעבורה לייעל תהליכי שירות ותמיכה באגף הטכנולוגיות ובתחומי המחשוב, התחזוקה והתפעול
תעבורה היא מהחברות המובילות בישראל. מועסקים בה למעלה מ-5300 עובדים בישראל ובאירופה והיא הוקמה לפני 75 שנים על ידי אברהם (בונדי) לבנת. החברה הייתה חלוצה
כיצד השילוב של מערכת ניהול הקריאות SysAid ומערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX עם וואטסאפ מאפשר למשרד האנרגיה והתשתיות לייעל תהליכים באגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע ולמקסם את חוויית המשתמשים
סער ישעיה, מנהל השירות והתפעול באגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע של משרד האנרגיה והתשתיות, הכולל גם את עובדי רשות החשמל, אחראי על מתן מענה טכנולוגי ושירותי לכלל
קונסיסט מספקת עוזר ניהול ידע חכם המסייע לנציגי התמיכה ב-HELP DESK שלכם לשפר את השירות ולקצר את משך הטיפול בקריאות!
שילוב של מערכת SysAid ומערכת ניהול הידע WYZE, שתיהן עם היישום של קונסיסט, מאפשר לספק לנציגי התמיכה הטכנית והשירות שלכם את כל המידע שהם צריכים
מערכת SysAid שלישית יושמה על-ידי קונסיסט במרכז ביטחוני במרכז הארץ
לאחרונה הותקנה מערכת SysAid חדשה במרכז ביטחוני במרכז הארץ, לניהול מוקד התשתיות של המרכז. זוהי מערכת SysAid שלישית שמותקנת בארגון. הפרויקט הוטמע בלוח זמנים מזורז
חברת 'תעבורה' הטמיעה פתרון משולב SysAid-Glassix באגף טכנולוגיות
ברכות ל'תעבורה' – מהקבוצות הגדולות בישראל, על העלייה לאוויר של מערכת משולבת SysAid ו-Glassix באגף טכנולוגיות – לניהול ותפעול האגף וטיפול בקריאות שירות באופן יעיל
כיצד מערכת SysAid עם היישום של קונסיסט מאפשרת למחלקת הביטחון לנהל ביעילות את תחומי האבטחה במרכז הרפואי "שמיר" (אסף הרופא)
המרכז הרפואי "שמיר" (אסף הרופא) הינו בית החולים האוניברסיטאי הממשלתי הרביעי בגודלו בישראל והמרכזי באזור השפלה. במרכז הרפואי מועסקים כ- 4500 עובדים, כולל רופאים, חוקרים,
שיכון ובינוי השיקה מחדש פתרון משולב לייעול השירות במחלקת מערכות מידע באמצעות SysAid Service Desk ו-Glassix
שיכון ובינוי היא חברת התשתיות והנדל”ן המובילה בישראל – חברה גלובלית, הפועלת באמצעות חברות-בת בישראל ובעולם ביותר מ- 20 מדינות, על פני 4 יבשות, בתחומים
כיצד SysAid מספקת ל'מקס סטוק', מרשתות הקמעונאות הגדולות בישראל, יכולות שליטה וניהול במגוון תהליכים חוצי ארגון
רשת החנויות 'מקס סטוק' היא מקבוצות הקמעונאות המובילות בישראל. הקבוצה מונה כיום 60 סניפים הפועלים ברחבי הארץ, מקרית שמונה ועד אילת. הקבוצה כוללת תת רשת
חדש ב-SysAid – ממשק עם מערכת ניהול הידע WYZE המאפשר לצוות התומכים לקבל את כל המידע הדרוש להם לביצוע פעולות, מתן תמיכה ושירות – במהירות שיא, ישירות מתוך SysAid!
בנוסף למערכת SysAid ופתרונות דיגיטל נוספים, קונסיסט מערכות היא המיישמת הבלעדית בישראל של מערכת ניהול הידע החכמה WYZE, המאפשרת לייעל משמעותית את ניהול השירות בארגון, לטפל
מערכת SysAid Help Desk יושמה במוקד השירות של אל על
מערכת SysAid Service Desk – מערכת השירות הארגונית וה ITSM המובילה בישראל, מיושמת כיום במוקד השירות והתמיכה העולמי של אל על. SysAid מספקת כיום שירות
SysAid as a company-wide portal
A Use case about how a Consist's implementation of SysAid created an enterprise-wide corporate portal at ‘Amot’ – one of Israel’s largest real estate company