מהו פורטל משתמשי הקצה?
דמיינו לעצמכם סיטואציה בה אתם יכולים לדרג את השירות שקיבלתם מהנציג בעירייה או בחברת הביטוח ותארו לעצמכם מצב שבו הייתם יכולים לקבל את השירות בדרך
המתכון לבניית צוות מנצח
מאת: משה אטיה המפתח העיקרי להצלחה הוא ללא ספק – בניית הצוות הנכון. בכדי לבנות את הצוות הנכון, מנהל חייב לבחור אנשים עם סגנונות ופרספקטיביות
עזרה מרחוק
מתוך jokopost: לעיתים בגלל ריבוי מטלות במקום העבודה, אתם מגיעים בסופו של יום למצב שבו לא הספקתם לסיים כראוי ולו מטלה אחת. מעבר ממשימה למשימה עלול
חברת Cal הטמיעה את מערכת SysAid לניהול השירות ומרכז התמיכה
חברת Cal העוסקת בהנפקת וסליקת כרטיסי אשראי של המותגים המובילים ויזה, מסטרקארד ודיינרס הטמיעה את מערכת SysAid לניהול השירות ומרכז התמיכה. במטה החברה, השוכן בגבעתיים
איך העידן הטכנולוגי משפר תמיכת IT
ריבוי משימות היא מנת חלקכם במהלך יום העבודה? זה הזמן לדעת הכול על חשיבות הגבלת עבודה בתהליך. התחילו לקרוא! רבים מאיתנו מוצאים את עצמם עסוקים
איך לנהל את ה-IT הרבה יותר טוב?
ריבוי משימות היא מנת חלקכם במהלך יום העבודה? זה הזמן לדעת הכול על חשיבות הגבלת עבודה בתהליך. התחילו לקרוא! רבים מאיתנו מוצאים את עצמם עסוקים
שליטה מרחוק
לא פעם ולא פעמיים בעת עבודה אנו נתקלים בסוגיה, בבעיה שאין לה פתרון מצדנו, אנו לא מצליחים לתת מענה לבעיה, אנחנו תקועים, אבל צריכים מענה
בעקבות קורס ITIL לעובדי קונסיסט- שחר קציר מסביר מהי מתודת ITIL
עובדי חטיבת השירותים והמוצרים מקונסיסט מערכות, עברו הכשרה בנושא ITIL. ההכשרה כללה הסבר מעמיק על מתודת ITIL – מתודה לניהול שירותי מערכות מידע, כלומר שיטת ניהול IT. מדובר באוסף
שבע שגיאות של ניהול שינויים
אחד מאבני היסוד המרכזיים בתפקודה של כל מערכת עסקית לאורך זמן טמון בנושא ניהול השינויים. אם טרם נתקלתם במונח זה, מדובר בשם כולל לטכניקות ושיטות
זה כבר לא מותרות – תוכנת הלפדסק לניהול מרכז התמיכה
בשנים האחרונות יותר ויותר חברות משתמשות במערכות לניהול מרכז תמיכה (HELP DESK) וזאת על מנת לקצר את זמני הטיפול בתקלות, לשפר את איכות השירות ולשמר