"Help Desk" לעומת "Service Desk"

המשמעות המילולית: כאשר אומרים "Help" מתכוונים למצב בו אנשים באים לקבל לעזרה (שירותי חילוץ רכב, מכבי אש).הפוקוס הוא בחילוץ מצרה אליה נקלענו, וההיררכיה היא: מבקש

קרא עוד »

גם מובילאיי בוחרת ב SysAid

רועי סיטבון, איש סיסטם בכיר ב Mobileye (מובילאיי), מספר על SysAid: חברת  Mobileye הנה מובילה עולמית בפיתוח מערכות ראיה ממוחשבות ובינה מלאכותית, ניתוח נתונים, מיקום ומיפוי לסיוע לנהגים ולנהיגה

קרא עוד »

איך לעמוד בציפיות הלקוח?

סטוארט ראנס, דצמבר 13, 2016 (תרגום לעברית)   אחת הבעיות הגדולות ביותר שאנחנו צריכים להתמודד איתן בניהול שירותי IT (ITSM) מכה בנו שוב בכל פעם שאנו לא מצליחים

קרא עוד »