ראיון עם ירמי בנג'ו מנמ"ר שלמה חברה לביטוח
ירמי בנג'ו שלמה חברה לביטוח: "סוכנים מעדיפים לעבוד איתנו בזכות הטכנולוגיה" במסגרת עבודתי בפרויקט 'גאווה ישראלית', פרויקט שמעודד שימוש בטכנולוגיה, כאמצעי לעודד יעילות והתחרותיות במשק הישראלי,
ניהול תחנות קצה – Assets Management Software
ניהול נכסי הארגון במערכת ה-SysAid מספק תיעוד מלא של כל תחנות העבודה, השרתים, ההתקנים הניידים, התוכנות וכל התקן אחר ברשת, כולל כל הפרטים הנלווים שלהם. כמו
ניהול ידע – Knowledge Management
ניהול ידע – Knowledge Management ניהול ידע הוא שימור, שיתוף, הנגשה וניהול המידע המשמש לתיעוד ולייעול פעילות הארגון. ניהול ידע נוסף כתהליך חדש ב- ITIL V3. יכולת זו
פורטל שירות עצמי: יתרונות וטיפים – End User Portal
המטרה המרכזית להקמת פורטל שירות עצמי היא בדרך כלל הפחתת עומס הפניות הטלפוניות אל דלפק הסיוע, ועל ידי כך לחסוך בהוצאות, אך ישנם יתרונות נוספים
כיצד בונים עץ קטגוריות לדלפק הסיוע
בניית עץ קטגוריות דלפק הסיוע בכדי שנוכל לטייב את ניתוב קריאות השירות באופן יעיל יותר ולהפיק דוחות אמינים יותר, המשקפים פעילות של דלפק הסיוע (HelpDesk),
מה זה ITIL ?
מתודת ITIL מכילה המלצות ומאגר של ידע (body of knowledge) אודות תהליכי העבודה המקובלים בעולם ה- IT, בעזרתם כל ארגון יכול לבנות נהלים המתאימים לו. Information Technology Infrastructure Library או ספריית התשתיות
מערכת הלפדסק, למה צריך את זה בכלל?
הרבה פעמים אני מוצא את עצמי מסביר דבר שנראה מובן מאליו, למה צריך מערכת הלפדסק – helpdesk בכלל? הטיעון המנצח הוא "אבל אנחנו מסתדרים ככה", על פניו