מערכת שירות ו HELP DESK בחברת החשמל

חברת החשמל השיקה מערכת שירות ותמיכה ארגונית של קונסיסט

השבוע השיקה חברת החשמל את מערכת "שמיים" – מערכת שירות ותמיכה ארגונית מתקדמת שפיתחה קונסיסט באמצעות התוכנה המובילה בישראל לניהול השירות הארגוני SysAid Service Desk.

במהירות שיא, תוך שלושה חודשים בלבד ובשלהי משבר הקורונה, הוקמה מערכת מורכבת אשר כבר ביצעה מהפכה בתפיסת השירות בחברת החשמל. המערכת החליפה מספר מערכות שירות ותיקות והיא כוללת התאמות מיוחדות לעולם ניהול משק החשמל בשילוב מספר מוקדים בתחומים שונים.

מערכת "שמיים", המבוססת על תוכנת SysAid, משלבת פיתוחים חדשניים וייחודים שביצע צוות המיישמים של קונסיסט, כולל: פורטל שירות עצמי ידידותי; אפליקציה חדישה בסמארטפון המאפשרת לטכנאי השטח של הארגון להתחבר למערכת מכל מקום; שליטה ובקרה מרכזיים; ניהול מלאי וניהול סבבי אישורים; פתרונות לבעיות מערכתיות; חיבור למרכזיית הטלפונים של הארגון ועוד. בעזרת המערכת החברת תוכל לממש ביתר שאת המשפט : ״איתך בכל רגע, חברת החשמל״.

שחר קציר, מיישם בכיר של מערכת SysAId בקונסיסט, ניהל את הפרוייקט עם בן שוורץ, אשר ביצע גם את כל העיצוב והמיתוג של המערכת.
משה אטיה, סמנכ"ל חטיבת המוצרים בקונסיסט, מסר כי: "אחרי שנים של טיפוס וגדילה הגענו לפסגה נוספת שהיא בהחלט נקודת ציון. חברת החשמל היא מאבני היסוד של המשק הישראלי והיא מחזיקה מערך IT ושירות מפואר וסופר מקצועי. קיבלנו יעד להקים במהירות שיא מערכת שירות ותמיכה ואני שמח לבשר שעמדנו בלו"ז המאוד שאפתני שהוצב לנו. הופתענו מאוד מהנחישות של הצוות בחברת החשמל. אנחנו לא רגילים למהירות הקמה כזו בחברות ציבוריות וממשלתיות. פשוט מדהים! אני רוצה להודות לדני גרהבגי, סמנכ"ל התקשוב בחברת החשמל, שזה כבר הגלגול השלישי שלי בעבודה מולו – תמיד מאוד פרקטי ונחוש ומקצוען אמיתי. תודה גם לכל הצוות בחברת החשמל וכמובן לצוות היקר שלי שמוכיח שוב שהכל אפשרי. אין לי ספק שזו רק ההתחלה וכי המערכת תמשיך ותתרחב למחלקות ותהליכי שירות נוספים בחברת החשמל. תודה לכולם!"

 

מובילי הפרוייקט והמיישמים מטעם קונסיסט: שחר קציר ובן שוורץ
סמנכ"ל חטיבת המוצרים: משה אטיה

מובילי הפרוייקט מטעם חברת החשמל:
חזון, הובלה ואמון מטעם חברת החשמל – דני גרהבגי – סמנכ"ל התקשוב
גיא אבוחצירה – מנהל פרוייקטים בדיגיטל ואנליטיקה
פזית הרשקוביץ – מנהלת פרוייקטים בדיגיטל ואנליטיקה
נעמה אדרי – ממונה על תחום השירות במגזר התשתיות
ילנה וילנסקי – מנהלת מחלקת מערכות מידע רוחביות ודיגיטל ארגוני

בתמונה הראשית, מימין לשמאל: בן שוורץ – מיישם המערכת בקונסיסט; עופר שקד –  מנכ"ל קונסיסט; דני גרהבגי – סמנכ"ל תקשוב בחברת החשמל; משה אטיה – סמנכ"ל חטיבת המוצרים בקונסיסט; שחר קציר – מיישם המערכת בקונסיסט; גיא אבוחצירה– מנהל פרוייקטים בדיגיטל ואנליטיקה. בתמונה השנייה: מימין לשמאל: ילנה וילנסקי – מנהלת מחלקת מערכות מידע רוחביות ודיגיטל ארגוני; נעמה אדרי – ממונה על תחום השירות במגזר התשתיות.

דילוג לתוכן