potal

חברת 'תעבורה' הטמיעה פתרון משולב SysAid-Glassix באגף טכנולוגיות

undefined

ברכות ל'תעבורה' – מהקבוצות הגדולות בישראל, על העלייה לאוויר של מערכת משולבת SysAid ו-Glassix באגף טכנולוגיות – לניהול ותפעול האגף וטיפול בקריאות שירות באופן יעיל וחדשני מתמיד.

אנו שמחים וגאים על העלייה לאוויר של מערכת משולבת נוספת מבית קונסיסט לניהול מערך ה ITSM באמצעות מערכת ה SysAid Service Desk ומערכת האומניצ'אנל והבוט החכם גלאסיקס.

הפתרון החדשני הופך את מערך הניהול והטיפול בקריאות שירות ליעיל וחדשני מתמיד, כשעובדים ומשתמשים בארגון יכולים לפתוח קריאות ולקבל שירות מאגף טכנולוגיות באופן מיידי ויעיל, באמצעות שליחת הודעת וואטסאפ רגילה ו/או פתיחת קריאה בפורטל הידידותי של המערכת. הפתרון המשולב כבר הוכיח את עצמו אצל ארגונים מובילים רבים נוספים בישראל, ואנו שמחים וגאים על כך שגם קבוצת 'תעבורה' – מהקבוצות המובילות בישראל, בחרה בקונסיסט ובפתרון המשולב לאגף הטכנולוגיות בחברה.

כדי להטמיע את הפתרון באופן האפקטיבי ביותר וליידע את העובדים אודות היכולות של המערכת, אגף הטכנולוגיות של 'תעבורה' הפיץ קמפיין פנים-ארגוני אשר כלל טיזרים, מודעות ובאנרים, GIVEAWAYS ממותגים עם הסלוגן של הפתרון, וכן רולאפים שהוצבו במקומות מרכזיים במשרדי החברה. כמו כן יזם האגף תחרות שמטרתה לעודד עובדים לפתוח קריאות שירות בוואטסאפ. התוצאה לא איחרה לבוא, ואנו חווים מיידית שהעובדים פותחים יותר ויותר מהקריאות בערוצי הדיגיטל באופן שמייעל מאוד את השירות.

קצת על 'תעבורה': הקבוצה היא מהחברות המובילות בישראל. מועסקים בה למעלה מ-5300 עובדים בישראל ובאירופה והיא הוקמה לפני 75 שנים על ידי אברהם (בונדי) לבנת. 'תעבורה' הייתה חלוצה בתחום ההובלה ועבודות העפר בישראל, והתרחבה במהלך השנים לתחומים רבים נוספים כגון יבוא משאיות, אוטובוסים וציוד כבד, יבוא כלי רכב פרטיים ומסחריים לאירופה, ניהול שרשרת אספקה ולוגיסטיקה, עבודות ימיות, ליסינג תפעול והשכרת משאיות, ציוד חקלאי, תעבורת היסעים ועוד. החברה מקדמת חדשנות בתוך החברות הבנות שלה באמצעות מרכז החדשנות Quantum Hub, שמהווה פלטפורמה ייחודית ל- POCs בין סטארט-אפים והחברות הבנות בקבוצה.

תודה ענקית לשותפנו העסקיים ב'תעבורה' על שיתוף הפעולה, ובמיוחד לאלי מטיאוויס  – מנהל טכנולוגיות, לאפרת סוכר – מנהלת מטה ושירות באגף הטכנולוגיות, ולכל הצוות הנהדר ב'תעבורה'! קונסיסט גאה להיות שותפה לעשייה המדהימה של קבוצה מובילה כמוכם!

דילוג לתוכן