מסתבר שלא מעט אנשים עדיין מאמינים היום ש”תקלות מחשב זה כוח עליון”. אבל זו טעות מרה. כי בעזרת חודש עבודה ליישום המלצות ITIL, הצלחנו להקטין את מספר התקלות המערכתיות בבנק הפועלים ב-25%, ולחסוך מיליונים. איך גם אתם יכולים לעשות את זה? פשוט מאוד: תתחילו להתייחס ל-IT שלכם כאילו זה הגוף שלכם. תטפלו בכל תקלה כאילו מדובר במחלה: תחקרו אותה לעומק, תחפשו פתרונות היסטוריים, תמגרו את התקלה, ותגרמו לה לא לחזור שנית.
את חלקה הראשון של ההרצאה תוכלו לראות ב-YouTube,ושאר המצגת המצורפת כאן: Healthy_Organization_with_Healty_IT.ppt
מאת – בני קמין