sits_blog_header

כנס SITS בלונדון: קבלת תמיכה מכל מקום ומכל מכשיר

הסתיים כנס SITS למערכות תמיכה ומוקדי שירות שנערך בלונדון. בכנס הושם דגש על היכולת לנהל את התמיכה מכל מקום באמצעות מכשירים ניידים. בכנס השתתפה SysAid – המערכת הישראלית לניהול IT, אשר זוכה להצלחה בינלאומית.

כבר התרגלנו לשמוע על נוכחות מאסיבית של נציגות ישראליות בכנסים חשובים בחו"ל בתחום אבטחת המידע. מסתבר שגם בתחום מערכות תמיכה ומוקדי שירות, יש כבוד לטכנולוגיה הישראלית. בכנס SITS למערכות תמיכה ומוקדי שירות, שהתקיים בלונדון לפני שבועיים, ייצגה קבוצת קונסיסט, את SysAid, המערכת הישראלית לניהול IT, אשר זוכה להצלחה בינלאומית.

משה אטיה, מנהל חטיבת המוצרים בקבוצת קונסיסט, מספר כי השנה הושם דגש בכנס על מערכות המספקות למנהלי IT את הגמישות לנהל ולתחזק את מערך התמיכה שלהם באמצעות מכשירים ניידים, כולל טלפונים חכמים (SmartPhones) וטאבלטים. זאת מתוך הבנה כי "רמת החדירה הגבוהה של מכשירים ניידים, המצויים כיום ברשותם של מרבית נותני השירותים (כגון: טכנאי השטח), מאפשרת מתן סיוע בכל זמן ובכל מקום".

עוד הוסיף אטיה, כי ל SysAid יש יותר מ 10,000 לקוחות ב 140 מדינות. בישראל, פתרון ההלפ-דפק של SysAid, הינו הפתרון הנמכר ביותר והוא מוטמע בחברות המובילות במשק. בשנה הקודמת זכתה SysAid לציון הגבוה ביותר מטעם חברת הייעוץ הבינלאומית פורסטר בשלוש קטגוריות. כמו כן זכתה SysAid בפרס "הספק הטוב ביותר" בבריטניה והפתרון הנבחר של שנת 2014 בתחום פתרונות ITSM בענן (Cloud ITSM Solution). פרסים אשר הוענקו לה על ידי SDI (Service Desk Institute), מכון השירות הבריטי, בו חברים 4,500 גופים.

אודות SysAid טכנולוגיות:

SysAid טכנולוגיות (www.SysAid.com), אשר קונסיסט מערכות היא נציגתה הבלעדית בישראל, היא ספקית מובילה של פתרון לניהול IT. מוצר הדגל שלה זוכה להצלחה בינלאומית מרשימה, ומותקן ביותר מ 10,000 לקוחות ב 140 מדינות וב- 35 שפות. המערכת שמוטמעת ונתמכת בישראל ע"י קונסיסט מערכות, כוללת ממשק עברי מלא, פועלת במודל SaaS (בענן) או בהתקנה מקומית (On-premises) ותומכת באפליקציות לכל המכשירים הניידים המוכרים. יתרונה של המערכת הוא במחירה האטרקטיבי ובזמן יישום קצר, בהשוואה למערכות אחרות (ימים בודדים). בישראל הטמיעה קונסיסט את    SysAidבכ- 300 ארגונים, מכל המגזרים ומכל הגדלים: החל מחברות שבהן כ- 100 משתמשי מחשב  ועד לחברות הגדולות במשק שבהן אלפי משתמשים וצוותי IT  גדולים: חברות ביטוח ופיננסים, חברות תשתיות , בנייה, דלק ועוד.

אודות קבוצת קונסיסט:

קבוצת קונסיסט (http://www.consist.co.il) הינה בית תוכנה המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיית המידע. קונסיסט הוקמה לפני יותר מ-35 שנה ומעסיקה כ-1,000 עובדים ברחבי העולם, לרבות גרמניה, ספרד, ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה מקסיקו ועוד. קונסיסט מתמחה בפיתוח מערכות תוכנה, בשיווק ויישום מערכות תוכנה של ספקים מובילים אחרים וכן בשירותים מקצועיים לפיתוח אצל לקוחותיה במסגרת של פרויקטים, שירותי ייעוץ או מיקור-חוץ.

קבוצת קונסיסט פעילה בישראל למעלה מ- 20 שנה. קונסיסט מעסיקה בישראל כ- 250 עובדים, ממשרדיה בפתח תקווה שם פועלות קונסיסט מערכות וקונסיסט טכנולוגיות, המנוהלות על ידי עופר שקד, וביקנעם, משם פועלת קונסיסט (ישראל) המנוהלת על ידי אריה יפה.

דילוג לתוכן