sysaid sor

מערכת SysAid שלישית יושמה על-ידי קונסיסט במרכז ביטחוני במרכז הארץ

לאחרונה הותקנה מערכת SysAid חדשה במרכז ביטחוני במרכז הארץ, לניהול מוקד התשתיות של המרכז. זוהי מערכת SysAid שלישית שמותקנת בארגון.

הפרויקט הוטמע בלוח זמנים מזורז של שבועיים בלבד על ידי מנהל תחום יישום והטמעה של מערכת SysAid, שחר קציר. כמו כן בפרויקט לקחו חלק משמעותי בתחום ההטמעה זוהר סויסה וכן דן פורמן שעיצב את המערכת וקצר שבחים מהלקוח.

ההטמעה המורכבת, אשר התבצעה באתר רגיש, הצריכה יישום של נהלי אבטחת מידע קפדניים. בעבר נוהלו הפניות במרכז באמצעות מערכת ה-ERP הארגונית, שאינה נגישה לכלל העובדים ואינה ידידותית למשתמש.

בעקבות זאת, היה מצב של חוסר תיעוד משמעותי של תקלות שבר בתחום האחזקה והתשתיות של הארגון. מערכת ה-Service Desk החדשה זמינה לכלל עובדי הארגון, נגישה מכל עמדה, כולל תורני לילה ומוקדי האבטחה של המתקן. המערכת מאפשרת תיעוד מקיף של כלל תקלות השבר 24 שעות ביממה, בצורה קלה ונוחה. הקריאות אודות התקלות בתחומי האבטחה, תפעול ותשתיות, מיזוג, כריזה ואחרים – מנותבות אוטומטית לראש התחום הרלוונטי, המקבל מייל עם כל פרטי האירוע, כולל המיקום המדוייק.

פרוייקט זה ממחיש כיצד מערכת SysAid מספקת את העוצמה והגמישות כדי לנהל ביעילות לא רק את תחום מערך המחשוב וה-IT בארגון, אלא את כלל מחלקות הארגון.

דילוג לתוכן