assets

ניהול תחנות קצה – Assets Management Software

ניהול נכסי הארגון במערכת ה-SysAid מספק תיעוד מלא של כל תחנות העבודה, השרתים, ההתקנים הניידים, התוכנות וכל התקן אחר ברשת, כולל כל הפרטים הנלווים שלהם.

כמו כן, ניהול הנכסים במערכת ה-SysAid הינו משולב באופן מלא עם מודול ניהול השירות של SysAid וכל מודולי ה-ITSM הנוספים.

 ניהול הנכסים במערכת ה-SysAid משלב תוכנת ניטור, תוכנת ניהול מלאי ותוכנת ניהול נכסי IT, בנוסף ליכולות נוספות רבות.

ניהול מלאי IT

ניהול הנכסים מאפשר מעקב אחר נכסי ה-IT בארגון וקבלת מידע אודותם. בעזרת תוכנת ניהול מלאי ה-IT של SysAid ניתן לצפות במוצרי התוכנה המותקנים בכל אחד מהנכסים ובפרטי רכיבי החומרה המותקנים, כמו המעבד, הזיכרון והכוננים הקשיחים. כל שינוי בחומרה או בתוכנה של פריט מלאי ברשת יתווסף באופן אוטומטי לרשומת הפעילות של הנכס. רשומה זו, הנוצרת באופן אוטומטי, מאפשרת למשתמש לעקוב אחר כל השינויים בנכס ומסייעת לצוות התמיכה בתהליך ניהול השירות.

היסטוריית השירות של נכסים

מערכת ה-SysAid מאפשרת צפייה ברשימת קריאות השירות המלאה המשוייכת לכל נכס בארגון, גם קריאות שעדיין פתוחות וגם קריאות שכבר נסגרו בעבר. כך יוכל המשתמש לזהות נושאים שחוזרים על עצמם הנוגעים לנכס או לקבוצת הנכסים, ואז, בהתאם לצורך, ליצור רשומות שירות משוייכות במערכת ניהול השירות של SysAid.

יכולות ניהול נכסי ה-IT של SysAid פועלות במקביל יחד עם מודולים נלווים נוספים, כגון CMDB, MDM (ניהול התקנים ניידים), ניטור ושליטה מרחוק.

קטלוג ספקים

קטלוג הספקים מאפשר ניהול פרטי העסק והחוזה של כל אחד מספקי הארגון. ניתן לשייך כל נכס אל הספק המתאים לו, כדי להקל על תחזוקת הנכס ועל מנת לעקוב אחר היסטוריית השירות שלו.

ניהול רשיונות תוכנה

בעזרת מודול ניהול נכסי ה-IT של SysAid ניתן לעקוב אחר מספר ההתקנות של כל מוצר תוכנה בארגון, וליצור תזכורות והתראות שישלחו הודעות לגורמים המתאימים כשמספר ההתקנות בפועל עובר את מספר הרישיונות שנרכשו, כלומר כשהארגון אינו עומד בתנאי הרישוי ונמצא בסיכון. כמו כן, ניתן ליצור התראות שיעקבו אחר תוכנות בלתי מוכרות שיותקנו בתחנות העבודה בארגון.

קטלוג חומרה

מערכת ה-SysAid מנהלת רישום של כל רכיבי החומרה שנמצאו ברשת. המשתמש יוכל לדעת כמה פריטים מכל סוג ומודל נמצאים בארגון, ולהוסיף פרטי ספקים, אחריות, תחזוקה וכל מידע נוסף ששייך לכל מודל.

מאת:

בן חיימזון, מוקד השירות והתמיכה מערכת SysAid – קונסיסט מערכות.

דילוג לתוכן