פורטל משתמשי קצה של SysAid

פורטל משתמשי קצה של SysAid

פורטל שירות עצמי מספק למשתמשים תועלות רבות וחוסך לארגון כסף וזמן

פורטל השירות העצמי הוא אתר אינטרנט המורכב מפונקציות של שירות עצמי ועזרה עצמית, המאפשר למשתמשים לבקש שירותים, לאתר מידע, להגיש ולפתור תקלות. פורטל השירות העצמי של SysAid יכול להיחשב כ"דלת הכניסה האלקטרונית" לחנות וירטואלית של כל מחלקת IT, שמשם ניתן להגיע לכל המוצרים והשירותים.

הפורטל מאפשר למשתמשים לפתוח תקלות, לבקש שירותים, לצפות בהודעות הקשורות למחלקת התמיכה, להתכתב עם נציגי שירות התמיכה, לבקש ייעוץ ממאגר הידע לעזרה עצמית, לאפס סיסמאות של דומיין, לבטל חסימת משתמשים ועוד. בנוסף לתועלות הרבות שהפורטל של SysAid מספק למחלקת ה-IT, גם מחלקות וחטיבות רבות אחרות כגון  משאבי אנוש ומכירות יכולות להפיק תועלת רבה מהפורטל.

פורטל שירות עצמי מעולה הוא עדכני, זמין  ומכיל מידע רב. ככל שמאגר המידע והאופציות של המשתמשים רחבות יותר – כך תחסכו פניות למוקד התמיכה ותוכלו להוריד באופן משמעותי את מספר הקריאות המגיעות למוקד. בנוסף, עבור כל ארגון השואף למקסם את רווחיו ולהתייעל, זוהי דרך אלגנטית להציג את מוצריו ושירותיו.

שדרוג הנראות

בעידן העכשווי יותר ויותר לקוחות מעדיפים לפנות לאינטרנט מאשר לנציגי השירות, ולכן לעיצוב הפורטל חשיבות והשפעה רבה על תדמית הארגון.

המידע שבפורטל חייב להיות אמין ומעודכן. מידע שגוי בפורטל גרוע אף יותר ממחסור במידע. מהותו של פורטל משתמשי הקצה היא באספקת חוויית משתמשים חיובית באמצעות ממשק קל וידידותי לשימוש. פורטל השירות העצמי עונה על הצורך של ביצוע מטלות והשלמת משימות בכל זמן ובכל רגע נתון.

פורטל השירות העצמי של SysAid הוא גם ייחודי בכך שהוא מאפשר למשתמשים להוסיף צילום מסך של הבעיה הספציפית המתוארת בפנייה כדי שנציגי התמיכה יוכלו לספק פתרון יעיל תוך הזמן הקצר ביותר.

פורטל השירות העצמי כולל את הפעולות הבאות:

  • גישה לשאלות נפוצות בשירות עצמי
  • צפייה ומעקב אחר קריאות קיימות
  • ניהול פעולות של זרימת העבודה (בגרסת ITIL)
  • שינוי הגדרות
  • ניהול קריאות למחלקה לבעלי הרשאות
  • איפוס סיסמאות בעזרת שירות סיסמאות עצמי
  • גישה לפורטל שירות עצמי במצב אורח

ניתן לעצב את הפורטל באופן מרהיב על-פי הקו העיצובי של הארגון, ולהתאים את הלוגואים, האייקונים, הצבעוניות והמלל לדרישותיו. מצ"ב מגוון עיצובים של המערכת בארגונים שונים. 

גם אתם רוצים פורטל כזה?

אנא שלחו מייל לכתובת: Helpdesk@consist.co.il