ספקו תמיכה יוצאת דופן למשתמשי הקצה, לעובדים וללקוחות הארגון. הצ'אטבוט שלנו, המופעל על ידי בינה מלאכותית גנרטיבית, מציע סיוע 24/7 בשפה המועדפת עליהם, ומספק חוויה אינטואיטיבית ושיחתית. שפרו את שביעות רצון הלקוחות והחזירו את כולם למסלול במהירות.
תמיכת ה-IT של הארגון מתבצעת מסביב לשעון – תמיד זמינה לסייע למשתמשי הקצה בערוצים המועדפים עליהם!
תמונה באמת שווה אלף מילים. משתמשי הקצה יכולים להעלות צילומי מסך של שגיאות או תמונות של מוצרים פגומים ישירות דרך הצ'אטבוט שלנו או Microsoft Teams. ניתוח התמונות שלנו מספק תובנות ברות פעולה במהירות. אין יותר חידושי דיאלוג — רק תשובות ברורות ופתרונות מהירים.
אמרו שלום לטפסים מעיקים ולתפריטים הנפתחים. בלחיצה אחת, קטגוריזציה חכמה של בינה מלאכותית יוצרת רישום שירות שמייצר אוטומטית כרטיס, וממלא פרטים כמו תיאור וקטגוריית בעיה בהתבסס על ההקשר ששיתפתם עם הצ'אטבוט של הבינה המלאכותית.
הצ'אטבוט AI של SysAid משתלב בצורה חלקה בארגון ב-Microsoft Teams, ומספק גישה מיידית לתשובות, תמיכה והגשת כרטיסים. פשוט שוחחו איתו כפי שהייתם משוחחים עם קולגה! זה חוסך זמן ומייעל תהליכי עבודה עם הממשק המוכר.
אין צורך בטפסים או פורטלים. פשוט שלחו דוא"ל ל-IT כפי שתמיד עשיתם, וה-Emailbot שלנו ייצור אוטומטית כרטיס. כך תהנו מחוויה שיחתית, שכן ה-Emailbot מתמודד מיד עם השאלות שלכם ומציג תגובות בהתאם להקשר, מה שהופך את התמיכה בדוא"ל לפשוטה וקלה.
משתמשי הקצה יכולים לפתוח קריאות בשפתם המקורית ולקבל תמיכה באותה השפה. כל זה נועד לגרום לתמיכה להרגיש אישית, קלה ונכונה.
SysAid Copilot לומד מהאינטראקציות והתוצאות הקודמות, ומשפר כל הזמן את התגובות שלו. עם הזמן, הוא משתפר בלהבין את הצרכים של המשתמשים בארגון, מספק תמיכה מדויקת יותר ומאפשר למשתמשים לבצע שירות עצמי ביעילות.
קבלו את הפלטפורמה היחידה עם בינה מלאכותית גנרטיבית משולבת בכל אלמנט של ניהול ה-IT. כך תוכלו להעניק שירות יוצא דופן. באופן אוטומטי.
SysAid Copilot
צ'אטבוט בינה מלאכותית דרך