SysAid קופיילוט לנציגים

כלי הבינה המלאכותית הגנרטיבית שלנו כאן כדי להציל את המצב! הוא מאיץ את קצב הפתרון במגע הראשון, מפחית קריאות, ומשפר את שביעות הרצון של הצוות שלכם. בנוסף, הוא משתלב בצורה מושלמת עם פורטל המנהלים שלכם, מה שמקל על הנציגים לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.

sysaid copilot for agents

הכול במקום אחד לשירות חלק וללא תקלות

SysAid Copilot – תמיד לצידך, תמיכה 24/7 – 365 ימים בשנה

הידע בהישג ידך

אין צורך עוד לחפש פתרונות! הצ'אט-בוט לנציגים שלנו כאן בשבילכם. הוא מאתר תשובות במהירות מתוך מאגר מידע ייעודי לנציגים, ומבטיח פתרונות מהירים, תמיכה סטנדרטית, והפחתת התלות באנשים מרכזיים בצוות שלכם. פתרון בעיות הפך פשוט הרבה יותר.

A computer screen displays an AI Chatbot interface with a conversation about VPN configuration procedures. Another screen in the background shows a user interface of an IT service management software. - SysAid

חדש

ניהול נכסים עם בינה מלאכותית ו-CMDB

הנציגים יכולים לקבל בקלות תובנות על נכסים שמחוברים לקריאה ולצפות בבעיות הקשורות בתור. הצ'אט-בוט מספק תצוגה מרכזית של כל המידע הקשור לנכסים, כולל פרטים כמו תוקף אחריות, השפעה פוטנציאלית על נכסים אחרים, מצב הנכס, מידע על תוכנה ובעלות, מה שמקל על ניהול ופתרון בעיות בצורה יעילה.

Real-Time Issue Detection

בקרוב

זיהוי בעיות בזמן אמת

חפירה ידנית למציאת בעיות גדולות יותר כבר לא נדרשת. תפסיקו לחפש בחשיכה. תנו לצ'אט-בוט של הבינה המלאכותית שלנו לזהות תקריות דומות ולעזור לכם לפתור בעיות מהר יותר.

סיכום מיידי

העניקו לנציגים שלכם את הכלים לעבוד ביעילות רבה יותר עם סיכומים מיידיים של קריאות בזמן אמת. פרטים מרכזיים מוצגים בצורה ברורה, כך שהנציגים יכולים להבין במהרה את ההקשר מבלי להיכנס לכל קריאה, מה שמאפשר להם לפתור בעיות בצורה מהירה יותר.

Instant Summarization
AI Intelligent Categorization

AI קטגוריזציה חכמה

נמאס לכם מקריאות מסווגות לא נכון? קטגוריזציה חכמה מבית בינה מלאכותית שלנו עושה את זה נכון כל פעם, ממיינת קריאות לפי הכללים הספציפיים של החברה שלכם. עדכנו קטגוריות ותתי-קטגוריות בלחיצה אחת או תנו לבינה מלאכותית לטפל בזה אוטומטית. אתם מחליטים מתי הבינה המלאכותית תיכנס לפעולה, ומקבלים שליטה מלאה על ארגון הקריאות שלכם.

חדש

פרטיות ושליטה בידיים שלכם

SysAid Copilot מעניק לאנשים הנכונים גישה למידע הנכון. עם הרשאות נתונים ספציפיות, קריאות רגישות, כמו בעיות משאבי אנוש, ננעלות בצורה מאובטחת ומוצגות רק לאנשים מורשים. בזמן הזה, הצוות שלכם מקבל הנחיות מותאמות אישית מבלי לפגוע בפרטיות. זה כמו שיהיה לכם עוזר אמין שיודע בדיוק מה לשתף ומתי.

שמור על שליטה על הקריאות שלך

שנה את הדרך בה אתה מנהל את העומס שלך עם צ'אט-בוט חכם שמדרג משימות על פי כללי הקריאות, ועוזר לך להתמודד במהירות עם מה שחשוב ביותר. אין יותר גלילה אינסופית — יועץ המשימות האישי שלך לוקח את העומס, ומספק תמונה כוללת שמפשטת את פתרון הבעיות ומייעלת אותו.

שמור על רצף העבודה

צריך תשובה מותאמת אישית במהירות? הצ'אט-בוט לנציגים שלנו יכול ליצור תשובות מותאמות מיידית, חסוך לך זמן בהקלדה ועיצוב.

תקשר בצורה חלקה. שלח עדכונים מהירים או בקש מידע נוסף ישירות מתוך הקריאה, מבלי לעבור בין כלים שונים.

stay in the flow
Multi-language Support

תמיכה במגוון שפות

רוצים לגרום לצוות שלכם להרגיש בבית? דיברו בשפה שלהם! עם תמיכה במגוון שפות, תוכלו להציע פתרונות ולקשר בשפת האם של המשתמשים שלכם. משתמשים יכולים להגיש בעיות בשפתם, והנציגים יכולים לטפל בהן בשפתם שלהם — לספק תשובות שמרגישות אישיות וקלות.

AI רגש

עזור לנציגים להבין מיד איך מרגיש משתמש הקצה. כך הם יכולים למיין קריאות בצורה אפקטיבית ולוודא שכולם מרוצים.

מה עוד טוב? הם יכולים לעקוב אחרי ההשפעה של פעולתם בזמן אמת.

AI Emotion

שמע מהלקוחות שלנו

בוא לשחק. ראה את העוצמה.

הצטרף לסדנה המעשית שלנו כדי לחוות את הדור הבא של ITSM.

ספק שירות יוצא דופן.
באופן אוטומטי.