FAQ
- SysAid היא המערכת המובילה בישראל לניהול השירות בארגון ובמחלקות ה-IT, לניהול מרכזי תמיכה וניהול מלאי, כולל תהליכי ITIL מורכבים ו CMDB.
- המערכת מיושמת ונתמכת בישראל באופן בלעדי על-ידי קונסיסט מערכות.
- בישראל לבדה המערכת פרוסה אצל למעלה מ- 500 ארגונים, מרביתם מהמובילים בענפי המשק השונים.
- בעולם כולו המערכת נמצאת בשימוש אצל למעלה מ-12000 ארגונים – כולל חברות קטנות, בינוניות וענקיות.
- SysAid מציעה פתרון כולל עם ממשק אחוד המציע תוכנת מוקד שירות מבוססת ווב, שליטה מרחוק, ניהול התמיכה, כלים לניתוח פעילות מערך ה- IT ועוד.
מגוון האפשרויות בהיבט של ניהול השירות ש-SysAid מספקת הוא רחב מאוד, אז נסקור כאן רק כמה מהן:
- המערכת היא קלה ונוחה מאוד לשימוש מצד אחד, ומצד שני היא רבת עוצמה.
- הפתרון מותאם באופן מיוחד לדרישות ארגונים המחפשים מערכת למוקד שירות מבוססת WEB.
- המערכת ניתנת להתקנה מהירה מאוד על-ידי מומחי קונסיסט.
- צוות התמיכה המקצועי של קונסיסט מונה עשרות מומחים – מפתחים, מיישמים ואנשי תמיכה, המטפלים בכל ההיבטים הקשורים להטמעה ולתפעול השוטף של המערכת.
- כל לקוח של המערכת עובד מול מיישם אשר מספק לו את כל הפתרונות להם הוא זקוק.
- המערכת משלבת יכולות תקשורת מלאות לפתיחת קריאות: שליחת דואר אלקטרוני, SMS, וואטסאפ ועוד.
- כמו כן, התוכנה יכולה להתקשר אל נותני השירות בעצמה באופן אוטומטי, וכך זמן מבוזבז של שיחות טלפון מוחלף בתקשורת מודרנית ויעילה יותר.
- SysAid דורשת זמני תחזוקה והתקנה מינימליים.
- המערכת זמינה גם בגרסת אונליין, וכתוצאה מכך היא כאמור מיושמת ומוטמעת במהירות שיא.
- SysAid פועלת בסביבה מרובת פלטפורמות כגון חלונות, מקינטוש ולינוקס.
- ניתן לעבוד עם המערכת גם בטלפונים חכמים ובטאבלטים באמצעות התקנת אפליקצית SysAid.
- SysAid מתאימה למשתמשים בעלי אוריינטציה טכנית וגם לכאלה שאינם, והיא אינטואיטיבית וקלה מאוד לשימוש.
- SysAid היא בעלת הסמכת ITIL ומתאימה גם לארגונים מורכבים הנדרשים לעמוד ברגולציות SOX.
קונסיסט היא המשווקת והמיישמת הבלעדית של מערכת SysAid בישראל, עם למעלה מ-550 לקוחות של המערכת, בינהם ארגונים מהמובילים במשק בכל התחומים: בנקים וחברות פיננסיות, רשתות שיווק מובילות, חברות אנרגיה מובילות, חברות ביטוח, המרכזים הרפואיים הגדולים, מוסדות אקדמים, ארגונים מובילים בתחום התחבורה, חברות מזון ומשקאות מובילות ועוד.
צוות SysAid בקונסיסט מונה עשרות מומחים של המערכת – מיישמים, מפתחים ואנשי תמיכה טכנית.
קונסיסט מפעילה מוקד תמיכה ושירות ייעודי למערכת SysAid המאוייש על ידי תומכים טכנים ברמה הגבוהה ביותר המספקים שירותי תמיכה מקצועיים ללקוחות המערכת.
קונסיסט הנה אחת מהחברות הטכנולוגיות המנוסות ביותר בישראל בתחום של יישום, פיתוח, הטמעה ותמיכה במערכות תוכנה מורכבות, עם למעלה מ-30 שנות ניסיון!
קונסיסט היא חלק מקבוצת קונסיסט הבינלאומית, שלה יותר מ-1000 עובדים ברחבי העולם ומשרדים ומרכזי פיתוח בגרמניה, ספרד, ארה"ב, ארגנטינה ובישראל. בישראל לחברה יש ארבעה משרדים ומרכזי פיתוח – בפתח-תקוה, אשדוד, לוד ויקנעם והיא מעסיקה כ-380 עובדים. לחברה יש יותר מ-700 לקוחות, מרביתם ארגונים מובילים בענפי משק רבים – בישראל, ארה"ב ואירופה.
כלקוח של מערכת SysAid, אתה נהנה מהמערכת המובילה לניהול השירות בארגון, עם כל המעטפת של פיתוח, יישום ותמיכה שמספקת קונסיסט, שהיא כאמור אחת מחברות הטכנולוגיה המנוסות ביותר בישראל.
-
ITSM מתייחס ל-IT SERVICE MANAGEMENT, כלומר – ניהול השירות בהיבט של מחלקת ה-IT.
-
SysAid התפרסמה בשנותיה הראשונות כמערכת לניהול ITSM, אך בעשור האחרון היא התפתחה למערכת לניהול השירות בכל תחומי התפעול בארגון – וכיום היא כלי מרכזי ל-
Enterprise Service Management – ESM. - סט הכלים העצום של המערכת והגמישות שלה מאפשרים לנהל ביעילות חסרת תקדים את כל תחומי השירות בארגון – הן במחלקת המחשוב, אבל גם במחלקות אחרות כגון משאבי אנוש, לוגיסטיקה, תחזוקה ואחרים.
יש אינספור דוגמאות, אבל הנה כך על קצה המזלג:
- המערכת מותקנת במרכזים הרפואיים המובילים בישראל, ומאפשרת, למשל, ליידע אוטומטית ולזמן צוותים רפואיים בחירום.
- בחברות בנייה, המערכת מאפשרת לנהל את כל מערך העגורנים.
- המערכת משמשת ארגונים ביטחוניים ומוניציפלים כמערכת לניהול מצבי אסון – CRISIS MANAGEMENT SYSTEM. ביישום כזה של המערכת, כל אירוע – בניין שקרס למשל – נרשם כקריאה, או יישות, במערכת, עם מיקום האירוע ונתונים רבים נוספים, והמערכת מספקת למנהלי מצב החירום תמונת מצב מלאה (Situational Awereness) אודות כל אירוע ואירוע, בזמן אמת.
- בארגונים אחרים, המערכת הופכת היבטים רבים של תהליכי קליטת עובדים לאוטומטים.
- בחברת נדל"ן מובילה, SysAid מתפקדת כמערכת לניהול ושליטה לוגיסטית בהעברה של מסמכים משפטיים בין משרדי המכירות באתרי הבנייה השונים למטה החברה.
- בארגונים מסחריים וממשלתיים רבים, SysAid מתפקדת כמערכת לניהול אישורי כניסה למבקרים, ניהול מלאי, ועוד.
- מגוון היישומים האפשריים הוא למעשה אינסופי.
פתרון מבוסס WEB לניהול השירות בארגון.
ניתן להגדיר כי בקשות שירות ינותבו באופן אוטומטי, תוך שינוי העדיפות או תאריך היעד שלהן, ויוחלו עליהן פעולות נוספות;
SysAid מאפשרת לקבוע את מיון קריאות השירות לפי משתמש, תאריך יעד או שדות מיון נוספים וכן להתאים ולהוסיף תצוגות על מנת לקבל תמונת מצב כוללת על בקשות השירות;
מנהלי המערכת יכולים לקבוע חוקי הסלמה.
המערכת מהווה כלי ניהול נכסים רב-עוצמה, לא רק לציוד מחשוב וציוד היקפי אלא למלאי וכל ציוד אחר, לעקוב אחר עדכוני תכנה וחומרה ועוד.
SysAid מסוגלת לפתוח קריאת שירות אוטומטית ולשלוח תזכורות באמצעות דואר אלקטרוני ואף באמצעות SMS.
המערכת מאפשרת לנהל ביעלות את הסכמי השירות – SLA/SLM עבור לקוחות שונים המקבלים שירות ממחלקת ה- IT.
תהליכי אוטומציה כלל-ארגוניים באמצעות Automate Joe מאפשרים להפוך משימות שירות אשר חוזרות על עצמן לתהליכים אוטומטים, ובכך להפחית את העומס על מחלקת המחשוב.
פורטל השירות העצמי של המערכת המספק למשתמשי הקצה בארגון יכולות שירות עצמי ועזרה עצמית 24/7/365, עם נגישות מהמחשבים הניידים והסמארטפונים שלהם.
המערכת מפיקה דוחות אוטומטיים אודות פעילות מוקד השירות, איכות השירות, מלאי החומרה והתוכנה ועוד.
- ITIL = Information Technology Infrastructure Library
- בגדול, ITIL הנה מתודה בינלאומית ואוסף של הנחיות כיצד מומלץ לנהל את יחידת מערכות המידע.
- SysAid מספקת את הכלים והתבניות המאפשרים לארגון לנהל את מחלקת המחשוב בהתאם למתודת ITIL.