FAQ

  • SysAid היא המערכת המובילה בישראל לניהול השירות בארגון ובמחלקות ה-IT, לניהול מרכזי תמיכה וניהול מלאי, כולל תהליכי ITIL מורכבים ו CMDB.
  • המערכת מיושמת ונתמכת בישראל באופן בלעדי על-ידי קונסיסט מערכות.
  • בישראל לבדה המערכת פרוסה אצל למעלה מ- 500 ארגונים, מרביתם מהמובילים בענפי המשק השונים.
  • בעולם כולו המערכת נמצאת בשימוש אצל למעלה מ-12000 ארגונים – כולל חברות קטנות, בינוניות וענקיות. 
  • SysAid מציעה פתרון כולל עם ממשק אחוד המציע תוכנת מוקד שירות מבוססת ווב, שליטה מרחוק, ניהול התמיכה, כלים לניתוח פעילות מערך ה- IT ועוד.

מגוון האפשרויות בהיבט של ניהול השירות ש-SysAid מספקת הוא רחב מאוד, אז נסקור כאן רק כמה מהן:

  • המערכת היא קלה ונוחה מאוד לשימוש מצד אחד, ומצד שני היא רבת עוצמה.
  • הפתרון מותאם באופן מיוחד לדרישות ארגונים המחפשים מערכת למוקד שירות מבוססת WEB.
  • המערכת ניתנת להתקנה מהירה מאוד על-ידי מומחי קונסיסט. 
  • צוות התמיכה המקצועי של קונסיסט מונה עשרות מומחים – מפתחים, מיישמים ואנשי תמיכה, המטפלים בכל ההיבטים הקשורים להטמעה ולתפעול השוטף של המערכת. 
  • כל לקוח של המערכת עובד מול מיישם אשר מספק לו את כל הפתרונות להם הוא זקוק. 
  • המערכת משלבת יכולות תקשורת מלאות לפתיחת קריאות: שליחת דואר אלקטרוני, SMS, וואטסאפ ועוד.
  • כמו כן, התוכנה יכולה להתקשר אל נותני השירות בעצמה באופן אוטומטי, וכך זמן מבוזבז של שיחות טלפון מוחלף בתקשורת מודרנית ויעילה יותר.
  • SysAid דורשת זמני תחזוקה והתקנה מינימליים.
  • המערכת זמינה גם בגרסת אונליין, וכתוצאה מכך היא כאמור מיושמת ומוטמעת במהירות שיא.
  • SysAid פועלת בסביבה מרובת פלטפורמות כגון חלונות, מקינטוש ולינוקס.
  • ניתן לעבוד עם המערכת גם בטלפונים חכמים ובטאבלטים באמצעות התקנת אפליקצית SysAid.
  • SysAid מתאימה למשתמשים בעלי אוריינטציה טכנית וגם לכאלה שאינם, והיא אינטואיטיבית וקלה מאוד לשימוש.
  • SysAid היא בעלת הסמכת ITIL ומתאימה גם לארגונים מורכבים הנדרשים לעמוד ברגולציות SOX.
  • קונסיסט היא המשווקת והמיישמת הבלעדית של מערכת SysAid בישראל, עם למעלה מ-550 לקוחות של המערכת, בינהם ארגונים מהמובילים במשק בכל התחומים: בנקים וחברות פיננסיות, רשתות שיווק מובילות, חברות אנרגיה מובילות, חברות ביטוח, המרכזים הרפואיים הגדולים, מוסדות אקדמים, ארגונים מובילים בתחום התחבורה, חברות מזון ומשקאות מובילות ועוד.

  • צוות SysAid בקונסיסט מונה עשרות מומחים של המערכת – מיישמים, מפתחים ואנשי תמיכה טכנית.

  • קונסיסט מפעילה מוקד תמיכה ושירות ייעודי למערכת SysAid המאוייש על ידי תומכים טכנים ברמה הגבוהה ביותר המספקים שירותי תמיכה מקצועיים ללקוחות המערכת.

  • קונסיסט הנה אחת מהחברות הטכנולוגיות המנוסות ביותר בישראל בתחום של יישום, פיתוח, הטמעה ותמיכה במערכות תוכנה מורכבות, עם למעלה מ-30 שנות ניסיון!

  • קונסיסט היא חלק מקבוצת קונסיסט הבינלאומית, שלה יותר מ-1000 עובדים ברחבי העולם ומשרדים ומרכזי פיתוח בגרמניה, ספרד, ארה"ב, ארגנטינה ובישראל. בישראל לחברה יש ארבעה משרדים ומרכזי פיתוח – בפתח-תקוה, אשדוד, לוד ויקנעם והיא מעסיקה כ-380 עובדים. לחברה יש יותר מ-700 לקוחות, מרביתם ארגונים מובילים בענפי משק רבים  – בישראל, ארה"ב ואירופה.

  • כלקוח של מערכת SysAid, אתה נהנה מהמערכת המובילה לניהול השירות בארגון, עם כל המעטפת של פיתוח, יישום ותמיכה שמספקת קונסיסט, שהיא כאמור אחת מחברות הטכנולוגיה המנוסות ביותר בישראל.

  • ITSM מתייחס ל-IT SERVICE MANAGEMENT, כלומר –  ניהול השירות בהיבט של מחלקת ה-IT. 

  •  SysAid התפרסמה בשנותיה הראשונות כמערכת לניהול  ITSM, אך בעשור האחרון היא התפתחה למערכת לניהול השירות בכל תחומי התפעול בארגון – וכיום היא כלי מרכזי ל-
    Enterprise Service Management – ESM.

  • סט הכלים העצום של המערכת והגמישות שלה מאפשרים לנהל ביעילות חסרת תקדים את כל תחומי השירות בארגון – הן במחלקת המחשוב, אבל גם במחלקות אחרות כגון משאבי אנוש, לוגיסטיקה, תחזוקה ואחרים.

יש אינספור דוגמאות, אבל הנה כך על קצה המזלג:

  • המערכת מותקנת במרכזים הרפואיים המובילים בישראל, ומאפשרת, למשל, ליידע אוטומטית ולזמן צוותים רפואיים בחירום.
  • בחברות בנייה, המערכת מאפשרת לנהל את כל מערך העגורנים.
  • המערכת משמשת ארגונים ביטחוניים ומוניציפלים כמערכת לניהול מצבי אסוןCRISIS MANAGEMENT SYSTEM. ביישום כזה של המערכת, כל אירוע – בניין שקרס למשל – נרשם כקריאה, או יישות, במערכת, עם מיקום האירוע ונתונים רבים נוספים, והמערכת מספקת למנהלי מצב החירום תמונת מצב מלאה (Situational Awereness) אודות כל אירוע ואירוע, בזמן אמת.
  • בארגונים אחרים, המערכת הופכת היבטים רבים של תהליכי קליטת עובדים לאוטומטים.
  • בחברת נדל"ן מובילה, SysAid מתפקדת כמערכת לניהול ושליטה לוגיסטית בהעברה של מסמכים משפטיים בין משרדי המכירות באתרי הבנייה השונים למטה החברה.
  • בארגונים מסחריים וממשלתיים רבים, SysAid מתפקדת כמערכת לניהול אישורי כניסה למבקרים, ניהול מלאי, ועוד.
  • מגוון היישומים האפשריים הוא למעשה אינסופי. 
  • פתרון מבוסס WEB לניהול השירות בארגון.

  • ניתן להגדיר כי בקשות שירות ינותבו באופן אוטומטי, תוך שינוי העדיפות או תאריך היעד שלהן, ויוחלו עליהן פעולות נוספות;

  • SysAid מאפשרת לקבוע את מיון קריאות השירות לפי משתמש, תאריך יעד או שדות מיון נוספים וכן להתאים ולהוסיף תצוגות על מנת לקבל תמונת מצב כוללת על בקשות השירות;

  • מנהלי המערכת יכולים לקבוע חוקי הסלמה.

  • המערכת מהווה כלי ניהול  נכסים רב-עוצמה, לא רק לציוד מחשוב וציוד היקפי אלא למלאי וכל ציוד אחר, לעקוב אחר עדכוני תכנה וחומרה ועוד.

  • SysAid מסוגלת לפתוח קריאת שירות אוטומטית ולשלוח תזכורות באמצעות דואר אלקטרוני ואף באמצעות SMS.

  • המערכת מאפשרת לנהל ביעלות את הסכמי השירות – SLA/SLM עבור לקוחות שונים המקבלים שירות ממחלקת ה- IT.

  • תהליכי אוטומציה כלל-ארגוניים באמצעות Automate Joe מאפשרים להפוך משימות שירות אשר חוזרות על עצמן לתהליכים אוטומטים, ובכך להפחית את העומס על מחלקת המחשוב.

  • פורטל השירות העצמי של המערכת המספק למשתמשי הקצה בארגון יכולות שירות עצמי ועזרה עצמית 24/7/365, עם נגישות מהמחשבים הניידים והסמארטפונים שלהם.

  • המערכת מפיקה דוחות אוטומטיים אודות פעילות מוקד השירות, איכות השירות, מלאי החומרה והתוכנה ועוד.

  • ITIL = Information Technology Infrastructure Library
  • בגדול, ITIL הנה מתודה בינלאומית ואוסף של הנחיות כיצד מומלץ לנהל את יחידת מערכות המידע.
  • SysAid מספקת את הכלים והתבניות המאפשרים לארגון לנהל את מחלקת המחשוב בהתאם למתודת ITIL.