ITSM - IT SERVICE MANAGEMENT

נהל את השירות בארגון באמצעות הכלי המתקדם בעולם!

ITSM - IT SERVICE MANAGEMENT

נהל את השירות בארגון באמצעות הכלי המתקדם בעולם

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון

נהל את השירות בארגון ב-360 מעלות עם כלי אחד

מקסם את התפוקה של צוות התמיכה באמצעות המערכת המובילה בישראל לניהול השירות בארגון. SysAid  מספקת את כל מה שמערך ה-IT צריך כדי לנהל את מחלקת המחשוב ואת התמיכה הטכנית לכלל הארגון. 

.

ניהול אירועים

הפוך את תהליכי השירות בארגון לאוטומטיים ויעילים מתמיד, החל ביומן אירועים ועד לפתרון הבעיות.

פתרון בעיות

SysAid מספקת את כל הכלים שמאפשרים לצוותים שלךי להתמודד עם בעיות פשוטות ומורכבות כאחד.

שינוי הנהלה

שפר את השליטה על ניהול ה- RFC והשינויים עצמם. בצע כל שינוי במהירות ובמדוייק.

ניהול רמת שירות

צור ונהל יעדי רמת שירות והסכמי רמת שירות (SLA) לאיכות ומהירות השירות שצוות ה- IT שלך צפוי לספק.

פורטל שירות

אפשר למשתמשי הקצה בארגון לעקוב אחר היסטוריית הקריאות ולפתור בעיות בכוחות עצמם.

ניהול ידע

צור מסד נתונים בנוגע לפתרונות מוכחים, לשימוש הן על ידי התומכים והן על ידי משתמשי הקצה.

תקשורת

תקשר עם משתמשי הקצה באמצעות צ'אט כדי לשפר משמעותית את חוויית השירות של משתמשי הקצה וכדי להפחית עלויות.

שליטה מרחוק

יכולות השליטה מרחוק מאפשרות לתומכים לספק שירות בהתחברות מאובטחת מרחוק ולפתור בעיות עבור משתמשי הקצה מכל מקום.

איפוס סיסמא

אפשר למשתמשי הקצה לאפס את סיסמאות הדומיין שלהם באופן מאובטח ולבטל נעילת חשבונות מבלי להמתין לתומך.

אוטומציה

הפוך את כל תהליכי השירות בארגון לאוטומטיים באמצעות כללי ניתוב, סדרי עדיפויות ותצורות דינמיות.

GO DIGITAL

צור בקלות תהליכי עבודה באמצעות הממשק האינטואיטיבי המאפשר ליצור תהליכים ב- DRAG & DROP.

גמישות/התאמה

הגדר והתאם אישית את SysAid ITSM כך לאפשר למערכת לענות במדוייק על הצרכים והדרישות הספציפיות של הארגון.

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון

ניהול נכסי ה-IT של הארגון

הפתרון המובנה לניהול נכסים של SysAid מאפשר לך להציג, לאבטח ולנהל את הנכסים בארגון ישירות מתוך המערכת. עם SysAid, כל הנתונים אודות כל קריאת שירות וכל פריט ציוד בארגון מרוכזים במקום אחד ומרכזי. SysAid הופכת את כל התהליך של ניהול הנכסים וקריאות השירות ליעיל ופשוט, וכך גם מאפשרת פתרון בעיות מהיר בהרבה. 

ניהול נכסים

נטר ונהל את כל נכסי ה- IT של הארגון – מחשבים, תוכנה ומכשירים אחרים, ביעילות, בתצוגה מרכזית.

גילוי נכסים

השתמש ביכולות איתור הרשת האוטומטיות של SysAid כדי לסרוק את הרשת ולעקוב אחר כל נכסי ה- IT שלך (מבוססי סוכנים ונטולי סוכנים)..

ניטור

ניטור עקוב אחר רשת ה- IT הארגונית – שרתים, התקנים ניידים, תהליכי מערכת, מלכודות SNMP ועוד.

ניהול תיקונים

השתמש באוטומציה של SysAid כדי לוודא שכל השרתים ותחנות העבודה מבוססי Windows מכילים את הגרסאות המעודכנות והמאובטחות ביותר של התוכנה.

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון

אוטומציה שחוסכת לארגון זמן וכסף!

יותר אוטומציה פירושה פחות חזרתיות על משימות החוזרות על עצמן שוב ושוב.
מנוע האוטומציה של SysAid  ממקסם את הפרודוקטיביות של הצוות שלך ואת הזמן שלוקח לחברי מוקד ה-Help Desk לספר שירות ולפתור בעיות.

אוטומציה של מוקד התמיכה

הגדל את הפרודוקטיביות של התומכים באמצעות אוטומציה של כל קריאות השירות, ניתוב אוטומטי, הסלמה קריאות והודעות של משתמשי הקצה.

אוטומציה של השירות

האץ את אספקת השירות באמצעות אוטומציה של משימות IT ידניות אשר חוזרות על עצמן – בלחיצת כפתור.

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון

BI וניתוח עסקי וארגוני

קבל את כל הדוחות, הדשבורדים וה- KPI להם אתה זקוק צריך כדי לקבל תמונת מצב מלאה אודות ביצועי ה- IT בארגון, וקבל החלטות עסקיות טובות יותר על-סמך תובנות מדוייקות בתוך דקות. 

דוחות

דיווחים צור דוחות מפורטים על ביצועי ה- IT שלך, איכות השירות, נכסי ה- IT, משימות הפרויקט, SLA ועוד.

BI

בחר מבין 15 תבניות KPI מוגדרות מראש כדי להתחיל או התאם את הממשק לצרכים שלך.

דשבורד

צפו בהדמיות בזמן אמת של פעילויות ה- IT והביצועים, וצרו דוחות מובנים.​

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון

כלים

סט הכלים של SysAid חוסך לך זמן וכסף, ומאפשר לך למטב את הביצועים של חברי צוות ה Help Desk  ובכך לשפר משמעותית את השירות בארגון – הן במחלקת המחשוב והן בכלל מחלקות הארגון. 

לעבוד מהנייד

צור, הצג והוסף הערות; צפה בהיסטוריה של הקריאות ונהל את האירועים והבקשות הפעילות מהמכשיר הנייד.

ממשקים

שלב את SysAid עם מערכות הליבה הארגוניות האחרות כגון LDAP, דואר אלקטרוני ועוד.

מערכות ליבה

SysAid משתלבת באופן מושלם עם יישומי ושירותי תוכנה של צד שלישי, כגון SAP, Salesforce ו- Google Apps.

משימות ופרויקטים

נהל את הפרויקטים שלך ואת כל המשימות באמצעות כלי אחוד שמאפשר לך לעקוב ביעילות רבה אחר התקדמות הפרוייקט באמצעות תרשימי זרימה ידידותיים.

HELP DESK מרוחק

אפשר למשתמשי הקצה ולאדמינים להתחבר למערכת מרחוק באופן מאובטח ולעבוד ממכל מקום, באמצעות כל מכשיר המחובר לאינטרנט או לאינטרא-נט.