SysAid קופיילוט

הגבירו את הפרודוקטיביות בלפחות 35%!

תנו לבינה מלאכותית גנרטיבית לעשות את העבודה הקשה, כדי שנציגי התמיכה יוכלו לספק שירות יוצא דופן!

sysaid copilot

SYSAID Copilot עבור

משתמשי קצה

Sysaid Copilot For End Users

עזרו למשתמשי קצה, עובדים ולקוחות לקבל את התשובות שהם צריכים בעצמם עם חוויית שיחה ברמה צרכנית.

SYSAID Copilot עבור

סוכנים

sysaid copilot for agents

העצימו את סוכני מוקד השירות עם הכלים והמשאבים לפתרון בעיות בקלות. כרטיסים מובנים וידע נגיש הופכים את פתרון הבעיות לפשוט מאי פעם.

הגל האגנטי כאן

הצטרפו לחזית החדשנות וההובלה של הבינה המלאכותית

הפכו את הבינה המלאכותית הגנרטיבית ליעילה עבורכם ועבור הצוות שלכם

חוו את ההבדל

אימוץ מיידי של משתמשי קצה עם השקת המערכת
% 0
התשובות מבוססות על מאגר נתונים מתוך מאמרים של בסיס ידע פנימי
% 0
כרטיסים היו מטופלים על ידי בינה מלאכותית ללא התערבות אנושית תוך 2 חודשים מהשקה.
+ 0

הבטחת שלמות נתונים ודיוק בבינה מלאכותית גנרטיבית

כוח, אבטחה ושליטה

אנו שמים את אבטחת הנתונים בקדמת SysAid Copilot! עם החסמים המותאמים אישית שלנו, תוכלו לקבל שליטה מלאה על אינטראקציות עם הבינה המלאכותית תוך אכיפת מדיניות שימוש מחמירה. הנתונים של הארגון מאובטחים ויש לכם כארגון שליטה מלאה על המידע.

power security and control

כל הידע נמצא בהישג ידכם

ניתן לאמן את SysAid Copilot עם הידע והמידע הקיימים בארגון! הקופיילוט לא רק שואב מידע מכרטיסים קודמים, אלא גם מסוגל לגשת לאינטליגנציה ממקורות ציבוריים, בסיס הידע של הארגון ומסמכים פנימיים בפורמטים שונים. הוא יכול גם להתחבר ל-SharePoint עבור אינטגרציה חלקה של נתונים.

לכם כארגון יש שליטה מלאה על מאגר הנתונים שעליו SysAid Copilot נשען, כך שתוכלו להיות בטוחים שהוא מספק תשובות מדויקות ורלוונטיות.

Knowledge at Your Fingertips
Quality Control for AI

בקרת איכות לאינטראקציות של צ'אטבוט בינה מלאכותית

תנו לנציגי התמיכה שלכם את הכוח לפקח על איכות התשובות של הצ'אטבוט AI למשתמשי הקצה עם Monitor ו-Fine-Tune. עם ציון איכות שמשקף את מקור התשובה, הנציגים יכולים לסקור במהירות אינטראקציות ספציפיות, לשפר ולאמת תשובות לפי הצורך, ולהבטיח שירות מצוין בכל פעם.

דרגו ושפרו את המענה של הצ'אטבוט באופן מיידי!

המערכת מאפשרת לכם לאסוף בקלות משוב ממשתמשי הקצה על השימושיות והאיכות של התשובות שמספק הבוט, עם דירוגי תגובות. סימן "למעלה" או "למטה" פשוט יכול לספק תובנות חשובות. בנוסף, תיבת משוב מאפשרת למשתמשי הקצה לשתף פרטים נוספים על החוויה שלהם ולתרום לשיפור הצ'אטבוט בהמשך.

Responses Rating
Make Better Decisions with AI Insights

לקבל החלטות טובות יותר עם תובנות מבוססות בינה מלאכותית

העצימו את נציגי מוקד ה-Help desk שלכם עם תובנות מקיפות ומעמיקות. תובנות מבוססות בינה מלאכותית מספקות סיכומים שבועיים עם  נתוני שימוש, תחזיות והמלצות לפי מדדי תעשייה, ומעניקות לכם את כל המידע הדרוש לקבלת החלטות חכמות ואסטרטגיות.

בנוסף, לוח הבקרה של ה-AI מציג בדיוק כיצד SysAid Copilot מייעלת את מערך התמיכה שלכם. כעת תוכלו לעקוב אחר אימוץ תכונות הבינה המלאכותית ולראות בדיוק כמה קריאות מנוהלות במלואן על ידי AI.

בואו להתנסות במערכת ולחוות את העוצמה.

הצטרפו ל-סדנה המעשית שלנו כדי לחוות את הדור הבא של ITSM.

שאלות נפוצות

מהן היכולות העיקריות של הצ'אט-בוט הבינה המלאכותית?

הצ'אט-בוט מציע:

  • הצגת שאלות בשפה טבעית – משתמשי הקצה יכולים לשאול שאלות ולקבל תשובות שנוצרות על ידי בינה מלאכותית, המונעות ממודלים גדולים של שפות (LLMs) מהשורה הראשונה, בשילוב עם הנתונים הייחודיים של הארגון שלכם.
  • משתמשי הקצה יכולים להגיש רישום שירות בלחיצה אחת דרך קישור או על ידי בקשה מהצ'אט-בוט בינה מלאכותית ליצור אחד בצורה שיחתית. רישום השירות כולל את כל המידע החיוני שייתכן שהמנהל יזדקק לו כדי להעניק סיוע.
  • המשתמשים יכולים להעריך את התגובה של הצ'אט-בוט עם Thumb Up/Down ולספק משוב נוסף. המנהלים יוכלו להשתמש בנתונים אלה כדי לנטר ולשפר את התגובות שנוצרו על ידי הבינה המלאכותית.

כן! בדיוק כמו שמשתמשים צריכים פתרונות מהירים בשיחה, גם נציגים זקוקים לזה. עכשיו בגרסת בטא, לנציגים יש את הצ'אט-בוט האישי שלהם שמוזן במידע שנגיש רק להם. הצ'אט-בוט מספק לנציגים פתרונות מוצעים לפי הקשר כדי לייעל ולזרז את תהליך הפתרון.

הצ'אט-בוט של הבינה המלאכותית עושה שימוש ברשומות השירות שלכם. זה עשוי לכלול מידע ופתרונות שתועדו בפתרון/החלטה/הערות או בהודעות של רישום השירות. בנוסף, הוא עושה שימוש במאמרי בסיס ידע המיועדים למשתמשי הקצה.

כתובת URL ציבוריות ייסרקו על ידי הצ'אט-בוט ויועברו כתגובות לשאלות של משתמשי הקצה. בנוסף, תוכלו להעלות מסמכים המכילים מידע ארגוני שברצונכם להציג למשתמשי הקצה.

אם המידע שלכם מאוחסן ב-SharePoint, תהיה לכם אפשרות לייבא אותו בקלות אל מאגר הנתונים (Data Pool), מה שיאפשר לצ'אט-בוט של הבינה המלאכותית לגשת אליו.

בתוך ההגדרות הכלליות של SysAid Copilot, למנהלי בינה מלאכותית יש את היכולת להפעיל Guardrails (חוקי בטיחות) כדי לפקח על ההתאמה של שאלות ובקשות של עובדים. תכונה זו עוזרת להקים כללים ברורים לשימוש בצ'אט-בוט הבינה המלאכותית בתוך הארגון, ומונע חשש שמידע רגיש יזלוג החוצה. 

אנחנו מבינים את החשיבות של שמירה על מידע רגיש. אל תדאגו – הצ'אט-בוט שלנו פועל עם תהליך חיטוי נתונים קפדני. לפני ההפעלה, אנו מסירים בצורה יסודית כל מידע אישי או רגיש הנוגע לעובדים או לארגון מתוך רשומות השירות שבהן נעשה שימוש להכשרת המערכת. זה כולל פרטים כמו מידע פיננסי וסיסמאות. פרטיות וביטחון הנתונים שלכם הם בראש סדר העדיפויות שלנו, ומבטיחים שמידע סודי לא ייחשף למשתמשים אחרים בארגון.