מקסם את הפרודוקטיביות של מערך ה-IT באמצעות אוטומציה מתקדמת של התהליכים
באמצעות תכונות האוטומציה של SysAid תוכל להפוך תהליכים רבים לאוטומטים ולחסוך לצוות ה-IT של הארגון זמן רב. ב-SysAid כל קריאת שירות אשר מגיעה למערכת מסווגת באופן אוטומטי, מתועדפת ומוקצה לתומך או לצוות התמיכה המיועד.
מעבר לתהליכי העבודה בהתאם למתודת ITIL, המערכת מאפשרת לך להקצות את קריאות השירות ואת הרשומות המשויכות באופן אוטומטי לאנשי התמיכה (או הצוות) המתאימים ביותר בהתבסס על מאפייני רשומת האירוע או בקשת השירות, כולל סיווג, SLA, ארגון, משתמש, קבוצה וקטגוריה.
מעבר לתהליכי העבודה בהתאם למתודת ITIL, המערכת מאפשרת לך להקצות את קריאות השירות ואת הרשומות המשויכות באופן אוטומטי לאנשי התמיכה (או הצוות) המתאימים ביותר בהתבסס על מאפייני רשומת האירוע או בקשת השירות, כולל סיווג, SLA, ארגון, משתמש, קבוצה וקטגוריה.