למה דווקא SysAid?

ארגז כלים למקצוענים לניהול מחלקת IT ומרכזי תמיכה

SysAid הנה כלי ITSM שנבנה כדי לסייע לך להתמודד עם האתגרים של ניהול מחלקות IT ומחלקות תמיכה ושירות. המערכת מספקת את כל הכלים החיוניים למטרה זו והרבה מעבר לכך. המערכת המקצועית של SysAid מהווה פתרון מהיר, נגיש, ועשיר בתכונות לניהול מוקדי שירות ותמיכה, ניהול החומרה והתוכנה, ניהול תהליכים, מלאי ופרויקטים.

שדרג את ניהול מרכזי התמיכה שלך לרמה חדשה, קצר את זמני השירות ושפר את שביעות רצון משתמשי הקצה והלקוחות שלך! SysAid מאפשרת לך:

  • לתעדף, לארגן ולהפחית את קריאות השירות.
  • להפעיל אוטומציה של תהליכים כדי להאיץ את הטיפול בפניות.
  • לנהל קריאות, נכסים ומשימות IT בסביבת עבודה אחת.
  • לספק יכולת שירות עצמי למשתמשי הקצה.
  • לקבל שליטה מלאה על החומרה, התוכנה והנכסים הניידים שלך.
  • להפעיל תהליכי ITIL, ניהול שינויים וניהול בעיות, וכמובן CMDB. 

SysAid תסייע לך:

  • בניהול אוטומטי של קריאות השירות על מנת להפחית את זמן התגובה ולהשביח את השירות.
  • בניהול מערכת למוקד שירות באופן יעיל יותר –  להפחתת זמני השבתת המערכת.
  • לשפר את היעילות של ניהול מלאי החומרה והתכנה.
  • להשתמש ביכולות המובנות של המערכת לשליטה מרחוק ולפתירת תקלות המשתמשים שלך במהירות ובאופן מאובטח.
  • להעריך את ביצועי מערכת המחשוב בעזרת דוחות מפורטים ומרכז בקרה בזמן אמת.

במה שונה SysAid ממערכות מוקד שירות מבוססות web אחרות?

  • SysAid נבנתה במיוחד עבור ניהול מרכזי תמיכה ומחלקות ניהול IT. היא מותאמת בייחוד לדרישות ארגונים המחפשים מערכת למוקד שירות מבוססת ווב.
  • SysAid מותקנת בהתקנת בזק, וצוות התמיכה הידידותי והמקצועי שלנו בקונסיסט יסיר במהירות כל מכשול שאתה עלול להתקל בו במהלך ההתקנה.
  • SysAid היא תכנת ניהול IT המספקת יכולות תקשורת מלאות: שליחת דואר אלקטרוני, SMS, ומסרים מיידיים. 
  • התוכנה גם יכולה להתקשר בעצמה באופן אוטומטי, וכך זמן מבוזבז של שיחות טלפון מוחלף בתקשורת מודרנית ויעילה יותר.
  • SysAid דורשת זמני תחזוקה והתקנה מינימליים, זמינה בגרסה להתקנה ON-PREM או בגרסת אונליין, ומיושמת ומוטמעת במהירות שיא.
  • SysAid פועלת בסביבה מרובת פלטפורמות  כגון חלונות, מקינטוש ולינוקס.
  • SysAid מציעה פתרון כולל. ממשק יחיד מציע תכנת מוקד שירות מבוססת ווב, שליטה מרחוק, ניהול התמיכה, כלי לניתוח פעילות מערך ה IT ועוד.
  • המערכת מתאימה למשתמשים בעלי אוריינטציה טכנית וגם לכאלה שאינם והיא אינטואיטיבית וקלה מאוד לשימוש.
  • SysAid היא בעלת הסמכת ITIL ומתאימה גם לארגונים מורכבים הנדרשים לעמוד ברגולציות ו SOX.

התכונות המרכזיות של SysAid

תוכנת מוקד-תמיכה מבוססת web:

  • בהתבסס על פרמטרים כגון קטגוריה ומיקום, ניתן להגדיר כי בקשות שירות תנותבנה אוטומטית, תוך שינוי העדיפות או תאריך היעד שלהן, ולהחיל עליהן פעולות נוספות.
  • ניתן לקבוע את מיון קריאות השירות לפי משתמש, תאריך יעד או שדות מיון נוספים.
  • ניתן להתאים ולהוסיף תצוגות על מנת לקבל תמונת מצב כוללת על בקשות השירות.
  • מנהלי המערכת יכולים לקבוע חוקי הסלמה.
  • ניתן ליצור מאגר קריאות שירות בר חיפוש.
  • משתמשים ומנהלי מערכת מיודעים אוטומטית אודות שנוייים והסלמות בבקשות שירות.

 

ניהול נכסים:

  • מחשבים שולחניים, ניידים וציוד היקפי אחר נרשמים ומקובצים באמצעות כלי ההפצה האוטומטיים.
  • שינויים בחומרה ובתכנה מתעדכנים אוטומטית במערכת.
  • למנהלי המערכת יש שליטה מלאה על מחשבים מרוחקים.
  • אינטגרציה קלה עם מערכות צד ג' ואפליקציות חדשות באמצעות XML.
  • כל השינויים המדווחים נשמרים ברשומות קבועות, כך שנוצרת היסטוריית שינויים בחומרה, בתוכנה ובשירות.


ניטור:

  • בדיקות קבועות להיקף השימוש בזכרון, בדיסקים הקשיחים, שירותי מערכת חיוניים, תהליכי מערכת, שירותי רשת, עדכוני תוכנה וחומרה ועוד.
  • אזהרה או התרעה אודות תקלה שהתרחשה במערכת תשלח אליך כאשר דבר מה משתבש. 
  • SysAid יכולה לפתוח קריאת שירות אוטומטית ולשלוח אליך תזכורת באמצעות דואר אלקטרוני ואף באמצעות SMS.
  • תוכל לראות ייצוג גראפי של כל הבדיקות שנערכו על ידי מערכת הניטור על בסיס יומי, שבועי, חודשי או שנתי.
  • הגדר תבניות ניטור לכל כמות של שרתים ותחנות עבודה.


מאגר ידע – FAQ:

  • חוסך זמן על ידי גישה מהירה לשאלות ותשובות נפוצות למשתמשי הקצה ולתומכים.
  • הוספה ידנית או אוטומטית של קריאות שירות כשאלות למאגר הידע.
  • חיפוש מהיר למציאת השאלה והתשובה הרלוונטית.
  • הוספה קלה ומהירה של קבצים מצורפים וקבצי מדיה להעשרת מאגר הידע.
  • הצעות אוטומטיות מתוך מאגר הידע למשתמשי הקצה ישירות מתוך טופס פתיחת בקשת השירות

 

לוח שנה:

  • גישה ממורכזת לכל משימות ה-IT החשובות לך, תאריכים חשובים ותאריכי הגשה.
  • יצירת אירועים חדשים בלוח השנה באמצעות ממשק אינטואטיבי.
  • כל תאריכי ההגשה של קריאות השירות, פעילויות, ותאריכי תפוגת שירות עבור מוצרי תוכנה מתווספים באופן אוטומטי ללוח השנה.
  • סינכרון אוטומטי של לוח השנה ב-Exchange.

 

ניהול הסכמי שירות –SLA/SLM:

  • הסכמי שירות מרובים עבור לקוחות שונים המקבלים שירות ממחלקת ה- IT.
  • הגדרת הסכמי שירות נפרדים למשתמשים או חברות שונות.
  • הגדר חוקי העברות, עדיפויות, תאריכי הגשה, חוקי הסלמה וזמני פעילות שונים עבור כל הסכם שירות.
  • הגדרת ציונים לשירות על פי תנאים הניתנים להתאמה אישית וקבלת חיווי גרפי מיידי על העמידה בתנאים.
  • השוואת תנאי השירות המחוייבים בהסכם השירות מול ביצועי השירות הנוכחיים.
  • קבלת מידע מדויק ובזמן אמת המאפשר לראות את היכולת האמיתית של מחלקת ה-IT והצבת יעדי שירות תוך ראיית התמונה המלאה.

 

דוחות ואנליזות:

  • דוחות אוטומטיים אודות פעילות מוקד השירות, איכות השירות, מלאי החומרה, התוכנה ועוד.
  • ניתן להגדיר דוחות מותאמים אישית לצרכי כל מנהל מערכת למוקד השירות.

 

לוח בקרה למנהל:

  • לוח בקרה מותאם אישית, בזמן אמת, המספק סקירה רחבה על כל אירועי ה IT בארגון.
  • מגוון דוחות ניתנים להתאמה אישית, תזמון והעברה למשתמשים שונים.
  • אפשרויות מגוונות לעריכת דוחות בהתאם לצרכייך הייחודיים או יצירת דוחות חדשים לחלוטין.

 

צ'אט:

  • התחל שיחת צ'אט עם כל משתמש קצה המחובר לרשת.
  • נהל תורי צ'אט נפרדים עבור מחלקות שירות נפרדות.
  • גישה מהירה לכל היסטוריית השירות של משתמשי הקצה, ישירות מתוך חלון הצ'אט.
  • פתיחת בקשת שירות חדשה הכוללת את היסטוריית השיחה ישירות מתוך חלון הצ'אט.
  • היסטוריית השיחות נשמרת כחלק מהיסטוריית השירות של משתמש הקצה.
  • שליטה מרוחקת על המשתמש ישירות מתוך חלון הצ'אט.
  • שליחה וקבלה של קבצים בחלון הצ'אט שישמרו בהיסטוריית השירות ובקריאה הרלוונטית.

 

מדידת ביצועי מחלקת השירות:

  • ניתוח אוטומטי של מחלקת השירות והצגתם כנתונים סטטיסטיים.
  • מדידות דינמיות בזמן אמת של ביצועי מחלקת ה-IT.
  • תצוגת היסטוריית שינויים מ-60 הימים האחרונים.
  • השוואה סטטיסטית של ביצועי מחלקת ה-IT שלך על פי ענף התעשייה עם מחלקות IT מכל העולם.

 

ניהול פרוייקטים ומשימות:

  • מאפשר לך ליצור, לתייג ולנהל פרוייקטים ומשימות.
  • מעקב אחר התקדמות העבודה ושימוש במשאבים.
  • הקצאת זמן חכמה.
  • תיעוד כל הפעילויות.
  • אחסון מסמכים רלוונטים

 

חבילת ITIL:

חבילת ה-ITIL של SysAid נבנתה על פי עקרונות Best Practices של תקן ה-ITIL כדי לעזור ולייצר סטנדרטים לניהול טוב יותר של תהליכים במחלקת ה-IT . עם חבילת ה-ITIL של SysAid, ניתן לשפר את רמת השירות, להוריד עלויות ולהבטיח יישום נכון של מדיניות מחלקת ה-IT.

 

ניהול בעיות – Problem Management:

  • מעקב אחר שורש הבעיה למניעת הישנות הבעיה.
  • קיבוץ קריאות שירות לתוך בעיות ממורכזות לניהול נכון יותר של מתן השירות ופתרון הבעיות.
  • תבניות בעיה מרובות הניתנות להתאמה לכל תסריט בסביבתך.
  • תיאור בעיה מפורט הכולל היסטוריה מלאה של כל שינוי.
  • מאגר ידע של בעיות נפוצות ופתרונן.

 

ניהול שינויים – Change management:

  • יצירת שינויים באמצעות תבניות הכלולות כברירת מחדל במערכת.
  • תבניות שינוי הניתנות להתאמה אישית עבור כל תסריט.
  • תהליכי אישורים וניהול סיכונים רב-שלביים הכוללים היסטוריה מלאה של כל תהליך.
  • ניהול הרשאות פרטני המבטיח כי רק המשתמשים שאמורים לבצע את השינוי יקבלו את הגישה.
  • מעקב, ניטור ודיווח על כל היסטוריית הפעילויות בתהליך השינוי.
  • שליטה מלאה על כל תהליכי השינוי תוך קבלת כל המידע הנדרש לצמצום סיכונים ופגיעה בשירות.
  • קישור מלא של כל חלקי המערכת לשיתוף מידע ותהליכים הנמצאים במודולים אחרים.
  • שיוך תהליכים בשינוי למשתמשי קצה הניתנים לגישה מתוך פורטל משתמש הקצה.

 

ניהול תצורה – CMDB:

  • בנוי בהתאם לסטנדרט ITIL
  • מעקב מתמיד אחר האלמנטים המשמעותיים ברשת שלך
  • יכולת ניהול של מספר בלתי מוגבל של CIs (פריטי תצורה) ללא הגבלת רישיונות מכל סוג מחזקת את הקשר של מחלקת ה IT אל התהליכים העיסקיים של הארגון.