- ראשי
- לקוחות מערכת SysAid
SysAid פועלת אצל לקוחות מכל ענפי המשק, ציבוריים ופרטיים, מעסקים קטנים ובינוניים ועד לחברות גדולות וענקיות. עם הניסיון הזה, SysAid היא תוכנה שמשלבת את כל דרישות הלקוח וזמינה ב-42 שפות וב 105 מדינות. אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו והם מקבלים מוצר שהם אוהבים. להלן דוגמא למקצת לקוחות המערכת בישראל (מתוך למעלה מ- 500 לקוחות בישראל ו 20,000 בעולם)
המערכת מאפשרת לנו לעקוב אחר רמת השירות שמקבלים העובדים והסוכנים שלנו, על מנת שניתן יהיה לשפר אותה על ידי מדידת הפעילות והתפוקה של אנשי השירות והתמיכה, המערכת מספקת לנו דוחות אקטיביים שמאפשרים להבין במהירות:
אילו משימות בוצעו? איך התפלגו המשימות בין אנשי השירות והתמיכה? מה היה ההספק של כל אחד? ועוד".
"באמצעות המערכת אנו יכולים לנהל טוב יותר את צוות השירות והתמיכה וכך לשפר את איכות השירות שמקבלים העובדים והסוכנים שלנו. המטרה הסופית הינה מתן מענה איכותי ושירות יעיל ומהיר ללקוח".
על יתרונות המערכת לעומת המערכת שהוחלפה מספר כהן: "המערכת של סיסאייד נוחה הרבה יותר מהמערכת הקודמת בה השתמשנו ומכילה יכולות רבות נוספות. אנו מרוצים במיוחד, מקלות התפעול והאינטואיטיביות של השימוש במערכת וכן ממערכת היחסים הטובה שנוצרה עם קונסיסט מערכות שהטמיעה את המערכת ונותנת לנו שירות".
שי כהןמנהל תשתיות IT בהראל ביטוח
בחרנו במערכת SysAid- הכלי פשוט עובד מעבר לכל הציפיות
הטמעת מערכת SysAid עזרה לעגן תהליכים קיימים ותרמה לשיפורם. תהליך ניהול מוקד ה- HelpDesk ברור יותר, העברת והטיפול בפניות הלקוחות בין הצוותים ובין תומכי ה-IT מסודרת ומתועדת.
קיים סנכרון מלא בזמן אמת בין כל הגורמים הפנימיים המטפלים באותו לקוח ועובדה זו תורמת רבות לשיפור איכות השירות.
איציק בן עזרי, מנמ"רBDO זיו האפט
קלות שימוש, שפע של תכונות וגישה מכל מקום הם אבני הבניין של מה שעושה את SysAid טוב יותר ממוצרים אחרים.
Dragan TomasIT Assistant, Holladay Properties
הקודם
הבא