מערכת לניהול מוקדי תמיכה - HELP DESK
כלי מרכזי שמאפשר לך לנהל את כל מערך תמיכת ה- IT בארגון
מערכת לניהול מוקדי תמיכה - HELP DESK
כלי מרכזי שמאפשר לך לנהל את כל מערך תמיכת ה- IT בארגון
מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון
SysAid מספקת לך את כל הכלים לניהול מוקד התמיכה, במערכת אחת
ניהול קריאות
הפוך את תהליכי ה- IT , כגון רישום קריאות, ניהול נושאים וכו', לאוטומטים לחלוטין
מאגר ידע
צור מאגר ידע ארגוני מרכזי אשר יכיל מדריכים לפתרון בעיות עצמאי לשימוש הן של האדמינים והן של משתמשי הקצה.
פורטל שירות
אפשר למשתמשים לפתוח קריאות שירות, לעקוב אחר היסטוריית הקריאות ולפתור בעיות בכוחות עצמם
איפוס סיסמאות
אפשר למשתמשי הקצה לאפס את סיסמאות הדומיין שלהם באופן מאובטח ולבטל את נעילת חשבונותיהם מבלי להמתין לתומך.
שליטה מרחוק
פתור מרחוק, ובאופן מאובטח, בעיות של משתמשי קצה באמצעות יכולות השליטה מרחוק של SysAid.
תכונות נוספות
אפשר למשתמשים לפתוח קריאות שירות, לעקוב אחר היסטוריית הקריאות ולפתור בעיות בכוחות עצמם
מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון
ניהול נכסי ה-IT של הארגון
עקוב בקלות וביעילות אחר חומרה, תוכנה והנכסים ניידים הקיימים בארגון, כולל קבלת ההיסטוריה של כל פריט.
ניהול נכסים
נטר ונהל את כל נכסי ה- IT של הארגון – מחשבים, תוכנה ומכשירים אחרים, ביעילות, בתצוגה מרכזית.
גילוי נכסים
השתמש ביכולות איתור הרשת האוטומטיות של SysAid כדי לסרוק את הרשת ולעקוב אחר כל נכסי ה- IT שלך (מבוססי סוכנים ונטולי סוכנים)..
ניטור
ניטור עקוב אחר רשת ה- IT הארגונית – שרתים, התקנים ניידים, תהליכי מערכת, מלכודות SNMP ועוד.
ניהול תיקונים
השתמש באוטומציה של SysAid כדי לוודא שכל השרתים ותחנות העבודה מבוססי Windows מכילים את הגרסאות המעודכנות והמאובטחות ביותר של התוכנה.
מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון
כלי ניתוח ו-BI
SysAid מספקת לך את הדוחות, לוחות המחוונים וה- KPI שאתה צריך כדי לנטר ולקבל את התמונה המלאה אודות ביצועי ה- IT של הארגון. התובנות שהמערכת מספקת מאפשרות לך לקבל החלטות בצורה מושכלת כדי לייעל באופן מקסימלי את מערך ה- IT בארגון.
דוחות
דיווחים צור דוחות מפורטים על ביצועי ה- IT שלך, איכות השירות, נכסי ה- IT, משימות הפרויקט, SLA ועוד.
BI
בחר מבין 15 תבניות KPI מוגדרות מראש כדי להתחיל או התאם את הממשק לצרכים שלך.
דשבורד
צפו בהדמיות בזמן אמת של פעילויות ה- IT והביצועים, וצרו דוחות מובנים.
מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון
כל הכלים שהארגון צריך
לעבוד מהנייד
צור, הצג והוסף הערות; צפה בהיסטוריה של הקריאות ונהל את האירועים והבקשות הפעילות מהמכשיר הנייד.
ממשקים
שלב את SysAid עם מערכות הליבה הארגוניות האחרות כגון LDAP, דואר אלקטרוני ועוד.
מערכות ליבה
SysAid משתלבת באופן מושלם עם יישומי ושירותי תוכנה של צד שלישי, כגון SAP, Salesforce ו- Google Apps.
משימות ופרויקטים
נהל את הפרויקטים שלך ואת כל המשימות באמצעות כלי אחוד שמאפשר לך לעקוב ביעילות רבה אחר התקדמות הפרוייקט באמצעות תרשימי זרימה ידידותיים.
HELP DESK מרוחק
אפשר למשתמשי הקצה ולאדמינים להתחבר למערכת מרחוק באופן מאובטח ולעבוד ממכל מקום, באמצעות כל מכשיר המחובר לאינטרנט או לאינטרא-נט.