Business, Technology, Internet and network concept. Skill Knowledge Ability. 3d illustration

חדש ב-SysAid – ממשק עם מערכת ניהול הידע WYZE המאפשר לצוות התומכים לקבל את כל המידע הדרוש להם לביצוע פעולות, מתן תמיכה ושירות – במהירות שיא, ישירות מתוך SysAid! 

בנוסף למערכת  SysAid ופתרונות דיגיטל נוספים, קונסיסט מערכות היא המיישמת הבלעדית בישראל של מערכת ניהול הידע החכמה WYZE, המאפשרת לייעל משמעותית את ניהול השירות בארגון, לטפל בקריאות במהירות רבה יותר ולספק למשתמשים בארגון חווית שירות מיטבית.

עם WYZE, נציגי התמיכה אינם צריכים עוד לבזבז זמן יקר בחיפוש תשובות ופתרונות לשאלות ובעיות. כל הידע הדרוש להם מסודר ומונגש בצורה מרוכזת וידידותית  – מכל מקום ובכל זמן, באמצעות מנוע החיפוש העוצמתי של WYZE!

התועלות ש-WYZE מספקת למחלקת התמיכה וה-Help Desk כוללות, בין השאר:

  • יעילות ודייקנות: WYZE מאפשרת לצוות ה-Help Desk להיות הכי יעיל ומדויק שאפשר בטיפול בקריאות ובמתן מענה למשתמשים. 
  • המידע נגיש וזמין לכל התומכים – מכל מקום: WYZE פועלת בענן ומרכזת כל כל המידע באופן נוח ונגיש; התומכים יכולים להגיע למידע הדרוש להם במהירות באמצעות מנוע החיפוש העוצמתי של המערכת מכל מקום.
  • המידע תמיד הוא הכי מעודכן שיש: WYZE מאפשרת לצוות מחלקת המחשוב לערוך ולהוסיף מידע ופריטי ידע – מאמרים, סרטונים, מדריכים ועוד-  ולערוך את המידע הדרוש לנציגים – בצורה קלה, נוחה וידידותית. 
  • שיפור חווית המשתמשים: כשכל המידע נגיש במיידי לנציגי התמיכה, זמני הטיפול בקריאות  מתקצר משמעותית, והמשתמשים מקבלים מענה מהיר ומיטבי.
  • חסכון עצום במשאבים: WYZE מאפשרת להכשיר נציגי תמיכה בזמן שיא; משך זמן הטיפול בקריאות מתקצר משמעותית; חווית המשתמש הארגוני משתפרת לאין ערוך, וגם זמני ההמתנה לנציגי התמיכה מתקצרים משמעותית.
  • פתרון בעיות עצמאי: WYZE  מאפשרת למשתמשים לפתור בעיות באופן עצמאי בקלות וביעילות באמצעות פורטל השירות העצמי בתוך WYZE. 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לעולם החדש של ניהול ידע בתהליכי התמיכה הטכנית וה-ITSM. נשמח לשתף אתכם במידע נוסף ולספק לכם הדרכה אישית לגבי היכולות שהמערכת מספקת בתחום זה.

דילוג לתוכן