ITSM

שירות ניהולי של מידע טכנולוגי המגיע בצורה של פתרון בעיות וקידמה. הבסיס של ITSM בעצם הוא פתרון לשימוש במידע טכנולוגי מורכב ע״ כל אחד ואחת. העברת מידע

קרא עוד »

שליטה מרחוק

לא פעם ולא פעמיים בעת עבודה אנו נתקלים בסוגיה, בבעיה שאין לה פתרון מצדנו, אנו לא מצליחים לתת מענה לבעיה, אנחנו תקועים, אבל צריכים מענה

קרא עוד »

CMDB

חברה טכנולוגית נתונה, או ארגון מסוים העוסק ב IT, פועלים בצורה כזו שלכל אחד יש תפקיד חשוב ומשמעותי, כל תפקיד משפיע על התפקיד השני וגורם לו

קרא עוד »

שבע שגיאות של ניהול שינויים

אחד מאבני היסוד המרכזיים בתפקודה של כל מערכת עסקית לאורך זמן טמון בנושא ניהול השינויים. אם טרם נתקלתם במונח זה, מדובר בשם כולל לטכניקות ושיטות

קרא עוד »

"Help Desk" לעומת "Service Desk"

המשמעות המילולית: כאשר אומרים "Help" מתכוונים למצב בו אנשים באים לקבל לעזרה (שירותי חילוץ רכב, מכבי אש).הפוקוס הוא בחילוץ מצרה אליה נקלענו, וההיררכיה היא: מבקש

קרא עוד »

גם מובילאיי בוחרת ב SysAid

רועי סיטבון, איש סיסטם בכיר ב Mobileye (מובילאיי), מספר על SysAid: חברת  Mobileye הנה מובילה עולמית בפיתוח מערכות ראיה ממוחשבות ובינה מלאכותית, ניתוח נתונים, מיקום ומיפוי לסיוע לנהגים ולנהיגה

קרא עוד »